Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till Speedtävling 14-15 maj från ÖWC

• surferboy

Medlem
    21 april, 2010 vid 06:54

jag har inte fixat boende ännu. Är det någon som har en sängplats över i sin stuga?

Mvh,
    Gustav

• swe117

Medlem
    21 april, 2010 vid 07:03
    Surferboy;607687 wrote:
    jag har inte fixat boende ännu. Är det någon som har en sängplats över i sin stuga?

Mvh,
    Gustav

Gustav!

Kolla din mail.

/ Uffe

• surferboy

Medlem
    21 april, 2010 vid 07:31

Perfekt! Boendet är fixat.

SWE117;607692 wrote:
    Gustav!

Kolla din mail.

/ Uffe

• teamrider

Medlem
    21 april, 2010 vid 19:37
    Surferboy;607703 wrote:

Bidde månne Eriksöre?

• surferboy

Medlem
    21 april, 2010 vid 19:43

U bet! 🙂

Teamrider;607823 wrote:
    Bidde månne Eriksöre?
  • andersbq

Medlem
    21 april, 2010 vid 20:46
    Surferboy;607703 wrote:

Ja där ser du, det brukar lösa sig!

• swe117

Medlem
    21 april, 2010 vid 20:54
    Teamrider;607823 wrote:
    Bidde månne Eriksöre?

Jepp, next 2 U.

/ Uffe

• p-malmkvist

Medlem
    22 april, 2010 vid 07:41

Shit pommes!! Kommer ju bli rena rama ölhävarcampingen på eriksöre, vi(Jag, björnen, Benke, Budda) har också stuga:grin:

• swe117

Medlem
    22 april, 2010 vid 20:46
    P Malmkvist;607907 wrote:
    Shit pommes!! Kommer ju bli rena rama ölhävarcampingen på eriksöre, vi(Jag, björnen, Benke, Budda) har också stuga:grin:

Låter ”super”:wink:, jag ställer upp.

/ Uffe

• jeppe

Medlem
    23 april, 2010 vid 19:44
    P Malmkvist;607907 wrote:

Nu blir det av även för vår del, hela familjen inbokad i villavagn nr 6 enligt dina rekommendationer Petter.

Åker ner på tisdag kväll. 😀

• p-malmkvist

Medlem
    24 april, 2010 vid 08:06
    Jeppe;608234 wrote:
    Nu blir det av även för vår del, hela familjen inbokad i villavagn nr 6 enligt dina rekommendationer Petter.

Åker ner på tisdag kväll. 😀

Låter grymt!! Synes ikväll förresten..

• glader

Medlem
    29 april, 2010 vid 05:48

Tänkte att jag skulle delta i tävlingen och undrar hur petigt det är med segelnummer. Om man ser på tidigare tävlingar så verkar det inte vara detaljstyrt, inte ens i de internationella tävlingarna, t.ex.:
    http://www.bjarkling.se/ (bilderna från Karpathos 2009)

Det jag konkret undrar är om det räcker med stora, tydliga siffror på en sida i transparent segel och om man kan hoppa över SWE.

Kommer de som inte har korrekt nummer verkligen att diskvalificeras? De skulle ju inte vara många som klarade sig, ens av de stora stjärnorna, i länken ovan.

• imported_macts

Medlem
    29 april, 2010 vid 07:00
    glader;609029 wrote:
    Tänkte att jag skulle delta i tävlingen och undrar hur petigt det är med segelnummer. Om man ser på tidigare tävlingar så verkar det inte vara detaljstyrt, inte ens i de internationella tävlingarna, t.ex.:
    http://www.bjarkling.se/ (bilderna från Karpathos 2009)

Det jag konkret undrar är om det räcker med stora, tydliga siffror på en sida i transparent segel och om man kan hoppa över SWE.

Kommer de som inte har korrekt nummer verkligen att diskvalificeras? De skulle ju inte vara många som klarade sig, ens av de stora stjärnorna, i länken ovan.

Gustav kan nog svara exakt vad som gäller, men min högst personliga åsikt är att det inte borde spela någon roll alls då vi tävlar med GPS:er.
    I slalom är det naturligtvis annorlunda då man måste kunna se tjuvstarter/målgång osv

• jester

Medlem
    29 april, 2010 vid 07:21

Jag låter Gustav svara på denna, men det var flera som faktiskt fick fixa sina segelnummer på Karpathos. Timing-gubbarna såg inte siffrorna, helt enkelt.

• imported_macts

Medlem
    29 april, 2010 vid 07:45
    Jester;609045 wrote:
    Jag låter Gustav svara på denna, men det var flera som faktiskt fick fixa sina segelnummer på Karpathos. Timing-gubbarna såg inte siffrorna, helt enkelt.

Men i Karpathos körde man väl bana med kameratiming?

När vi ligger och ”fribränner” med GPS så behövs ju inga nummer alls?

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Inbjudan till Speedtävling 14-15 maj från ÖWC

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.