Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Inbjudan till Speedtävling i Klagshamn 22-23 sept
Taggad: fat slap speed challenge
-
Inbjudan till Speedtävling i Klagshamn 22-23 sept
klang svarade 12 år, 1 månad sedan 26 Medlemmar · 76 Svar
-
Scandic som gäller eller?
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
-
kiters_se;697923 wrote:När kör vi mix kite och vindsurfing?
Aldrig, tycker jag. Förstår inte varför?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
-
kiters_se;697923 wrote:När kör vi mix kite och vindsurfing?
Om ni någon gång arrangerar kite-speed/formula så är det ju fritt fram att bjuda in vindsurfare.
-
Kunde väl vara kul att köra tävling på samma ställe kunde ju bli lite mer “jippo” runt allt men kräver stor yta om det ska funka
-
Lundvall !!!!!
Vi är fyra (4) goa gubbar från Göteborg som bokat hotell Scandic Segevång.
Du får garanterat plats i en boardbag under någons säng.
Eller hyr ett rum.//Stefan
-
kommer de va för juniorer i klagshamn speed tänkte på max.roggan öwc
-
Felix och troligen några till från Varbergs gymnasium kommer. Det blir garanterat en juniorklass.
-
Jester, kom igen nu! Varför inte! Vore lite kul att testa! Jag är inte säker på att kite slår vindsurfing när det är lite mer vågor.
Ja ja min speed bräda väntar på rätt tilfälle och raca med någon av er.
Kör hårt och en dag syns vi 🙂
Eller Jester vi syns ju ibland i VallersvikPeter
-
Det funkar ganska dåligt att köra kite och vindsurf samtidigt. Vi har gjort det i världscupen på många håll, men eftersom vi har olika slörvinklar så blir det bara rörigt. I Weymouth har vi olika banor och i Luderitz olika veckor.
-
kiters_se: svaret är enkelt… Jag seglar väldigt ofta med drakar i luften i TT, och dom dagar dom inte är där är oftast bättre. Och som Anders skriver så krävs olika banor osv. Blir helt enkelt mer jobb för sämre förutsättningar för dom som vindsurfar…
Har inget emot dom som kör kite, men det är ju ingen som spelar badminton och tennis samtidigt på samma plan, typ. (ja, jag vet att det finns något som heter Racketlon, och har faktiskt spelat med och mot ett av dom bättre svenska damlagen i badminton…)
Vi syns i Vallers istället. 🙂
-
Jester;698578 wrote:kiters_se: svaret är enkelt… Jag seglar väldigt ofta med drakar i luften i TT, och dom dagar dom inte är där är oftast bättre. Och som Anders skriver så krävs olika banor osv. Blir helt enkelt mer jobb för sämre förutsättningar för dom som vindsurfar…
Har inget emot dom som kör kite, men det är ju ingen som spelar badminton och tennis samtidigt på samma plan, typ. (ja, jag vet att det finns något som heter Racketlon, och har faktiskt spelat med och mot ett av dom bättre svenska damlagen i badminton…)
Vi syns i Vallers istället. 🙂
Gött!
Förra helgen Varberg vindsurfing och denna helg kitesurfing!
Vi syns!
Peter
-
Vad tror ni om prognosen då? Ser lite glest ut än så länge…
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Logga in för att svara.