Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Inbrott
-
Allt kommer lösa sig med den Eq jag hade o matrialet dock kitebrädorna jag jobbade med vid sidan av komemr jag inte få ut något från , men jag kommer köra hårt igen . hämtar nya tools imon så drar igång hårt igen ska ha lite saker klara till Rendez Vous nästa helg , se om vi kan plocka ner liquid force på jorden 😉
Ska in o kolla båt imorgon med .
jag fattar inte riktigt heller hur dem har fått tag på sakerna o hur dem lastat de , men kastar man in massar brädor så tar dem såklartskada , sen hur fan dem tagit båten vet jag inte , larmet vart bortkopplat på något sätt o låset till draget på trailern var avkapat med en av mina egna vinkelslipar .
-
testa att ta en titt på olika större utlänska hemsidor, vem vet båten kanske dyker upp:)
-
Jag försöker hålla utkik efter min Shockwave 7:a som blev stulen från min bil nyligen så jag lovar att hålla koll på om jag ser dina grejer oxå…
-
ASSholes! Som sourra sa, posta en detaljerad lista så kan vi skriva ut listan och ta med till surfet för att lättare känna igen dina grejer. Om du har några foton så posta dem också. Jag kollar efter bilar varje dag på blocket.se så jag ska göra det till en vana att söka på kitegrejer också.
-
RtotheG;496903 wrote:sen hur fan dem tagit båten vet jag inte , larmet vart bortkopplat på något sätt o låset till draget på trailern var avkapat med en av mina egna vinkelslipar .
Är det någon du känner kanske??
-
hehe robbin, we got your back man.. but seriously how hard can a fucked up gypsy car towing a big fucking flashy wakeboard boat be to spot lol. swedish cops eat too much stupid candy.
The bastards better hope that I dont get a hold of them, that board was more than just a stick.
-
Tjena Guys kommer med + saker
Polisen har hittat mina kites o 2 brädor , o tagit in killen som hade dem på förhör .
hoppas dem får ut nå info om dem andra sakerna !
btw : Nu till något helt annat
rebuild av verkstan kommer att ske efter som de kostar så mkt att anlita bygg firma osv . Så tänkte jag göra de själv inte så jävla mkt o fixa lite stängsel o lite inne i shopen som behövs fixas .
Tänkte dra ihop ngt sen att ta en arbetsdag eller 2 på en helg , sen för dem som kommer så kör vi Party ala kite style ” http://www.youtube.com/watch?v=OFqGMX1S6kM&feature=related ” något liknande de med massa roliga drickar spel osv 😀
Hör av er om ni är intresserade 🙂
Peace
-
@RtotheG 497584 wrote:
Tjena Guys kommer med + saker
Polisen har hittat mina kites o 2 brädor , o tagit in killen som hade dem på förhör .
hoppas dem får ut nå info om dem andra sakerna !
btw : Nu till något helt annat
rebuild av verkstan kommer att ske efter som de kostar så mkt att anlita bygg firma osv . Så tänkte jag göra de själv inte så jävla mkt o fixa lite stängsel o lite inne i shopen som behövs fixas .
Tänkte dra ihop ngt sen att ta en arbetsdag eller 2 på en helg , sen för dem som kommer så kör vi Party ala kite style ” http://www.youtube.com/watch?v=OFqGMX1S6kM&feature=related ” något liknande de med massa roliga drickar spel osv 😀
Hör av er om ni är intresserade 🙂
Peace
Fett! Grattis! Hur fan fick dom tag på honom?!
-
dem använder sig tydligen av ågon speciell sök motor som dem kan söka på de flesta köp o sälj sidorna , o hade fått upp ngn ny inlagd , extreme kite med special motiv på bräda eller ngt o knappt läsbart på svenska ,
samt mitt namn stog på baksidan av lapparna till vilken size de är osv , så dem haffa han
-
@RtotheG 497593 wrote:
dem använder sig tydligen av ågon speciell sök motor som dem kan söka på de flesta köp o sälj sidorna , o hade fått upp ngn ny inlagd , extreme kite med special motiv på bräda eller ngt o knappt läsbart på svenska ,
samt mitt namn stog på baksidan av lapparna till vilken size de är osv , så dem haffa han
Fan vad bra! Äntligen!
-
Det enda som är tråkigt med haffandet är ju att du inte fick tag på snubben först.
Logga in för att svara.