Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Info film om Liquid Force hybrid boards

• pepa

Medlem
    3 december, 2010 vid 10:12

Jag förstår inte. Jag har en bräda med abs-sidewalls och kanaler i som inte är en LF-bräda. Aussie dude säger att det är exklusivt för LF. Finns inte min bräda längre då? 🙁

• nicolai

Medlem
    3 december, 2010 vid 10:23

Dom säger säkert mycke skit.
    Vilken bräda är det?

• pepa

Medlem
    4 december, 2010 vid 00:02

Hehe Cabrinha Custom, men jag undrar inte på riktigt. Jag brukar vara sådär jättekul och ironisk ibland, och det utan att skriva i rött korsitaket. Jovisst är det mycket käftglapp på killarna 🙂

• pjoter

Medlem
    4 december, 2010 vid 07:31

hehe, din bräda finns tyvärr inte peps. Egentligen finns inte kitesurf alls, inte ens steffo finns. det är bara något du drömt efter att ha blivit skallad på en fuzzbollmatch.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Info film om Liquid Force hybrid boards

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.