Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Info från ISWC
-
Info från ISWC
bjornen svarade 15 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 34 Svar
-
78 anmälda till 45 platserm, varav 5 platser ca går till tjejerna och säker ytterligare 5 platser går till wild cards etc. Skulle då mao vara de 35 högst rankade som kommer att få vara med, dvs från svenskt håll så blir det Emanuelsson, Rikardsson, Borgelin & kanske Erik Larsson…
-
Glöm inte Bringdal… om han nu dyker upp! Han går ju i väntans tider.
tobhed;554699 wrote:78 anmälda till 45 platserm, varav 5 platser ca går till tjejerna och säker ytterligare 5 platser går till wild cards etc. Skulle då mao vara de 35 högst rankade som kommer att få vara med, dvs från svenskt håll så blir det Emanuelsson, Rikardsson, Borgelin & kanske Erik Larsson… -
Surferboy;554777 wrote:Glöm inte Bringdal… om han nu dyker upp! Han går ju i väntans tider.
Och jag, för jag finns ju på plats och tar “vilda kort”
-
Är det någon av er som planerade att åka från Gbg och som inte tänker åka nu pga av att ni inte kvalificerade er till tävlingen så hör av er till mig. Jag kanske är intresserad av att “ta över” er biljett.
-
tobhed;554811 wrote:Är det någon av er som planerade att åka från Gbg och som inte tänker åka nu pga av att ni inte kvalificerade er till tävlingen så hör av er till mig. Jag kanske är intresserad av att “ta över” er biljett.
Hahaha… det där kan ju inte vara förankrat… ifall du åker ändå kan du bo hemma hos mig när du kommer tillbaka, tills du hittar någon annanstans att bo menar jag…. 😉
-
Listan är ute! Grattis för dom som kom med!
Quote:Dear Speed Sailors,The names of the accepted entries for the upcoming ISWC world championship in Karpathos can be found below. We are currently awaiting the remaining organizers wildcards. We will inform the competitors that receive a wildcard in the next couple of days individually.
Due to the big number of interests the number of allowed competitors has already been rised to 60 in total.
Only the riders accepted below are allowed to start at this event. We have all others on the waiting list and inform you as soon as a starting place becomes free.
Please inform us immediately if you can not make it to the event so that we can give your starting place to someone else. If you do not inform us in time that you are not participating we have to fine you according to the rulebook. Please be fair to the others and give them a chance to compete at the event if you can not make it.
See you all on the water !
Your Speed:World:Cup TeamName
Nationality
Anders Bringdal
SWE
Andrea Baldini
ITA
Andrej Kocjan
SLO
Antoine Albeau
FRA
Anton Geesink
NED
Armin Hoefer
GER
Barry von Lingen
NED
Ben van der Steen
NED
Beppe Fortunato
ITA
Birgit Hoefer
GER
Bjorn Dunkerbeck
SUI
Cedric Bordes
FRA
Chris Lockwood
AUS
Christian Bornemann
GER
Christophe Fiorentini
FRA
Christophe Richaud
FRA
Daniel Aeberli
SUI
Daniel Borgelind
SWE
Dieter Gerichhausen
GER
Drakopoulos Panagiotis
GRE
Erik Beale
GBR
Erik Larsson
SWE
Fabrice Courtiade
FRA
Finian Maynard
BVI
Francesko D’Urso
ITA
Hans Kreisel
NED
Janos Torma
HUN
Jaques van der Hout
NED
John Benamati
ESP
Jurjen van der Nord
NED
Karin Jaggi
SUI
Magnus Bengtsson
SWE
Manfred Fuchs
GER
Marcus Richardsson
SWE
Marie-Paule Geldorf
BEL
Marion Raisi
FRA
Markus Emanuelsson
SWE
Martyn Ogier
GBR
Morten Knutsen
NOR
Nick Vardalachos
GRE
Nikoletta Margoni
GRE
Orlando Lavandera
ESP
Pascal Boulanger
FRA
Pascal Toselli
FRA
Patrick van Hoof
BEL
Patrik Diethelm
ITA
Pete Davis
GBR
Peter Volwater
NED
Philip Adamidis
GRE
Robert Sturm
AUT
Thorsten Luig
GER
Torsten Mallon
GER
Valerie Ghibaudo
FRA
Wilfried Vanherweghe
FRA
Zara Davis
GBR
-
Surt satan för er andra 😡 men… då blir ni mer taggade på swespeed tävlingen i stället 😀
//Björn
-
Det som är oroväckande för oss andra är att dom skall köra grekiska mästerskapen mellan den 26:e och 30:e juli…
-
Jester;555795 wrote:Det som är oroväckande för oss andra är att dom skall köra grekiska mästerskapen mellan den 26:e och 30:e juli…
Är det en speedtävlig som vi kan anmäla oss till ? Vore grymt kul 🙂 Tror du det blir avstängt i viken ?
//Björn
-
Bjornen;555815 wrote:Är det en speedtävlig som vi kan anmäla oss till ? Vore grymt kul 🙂
//Björn
ja det kan ni göra speeda på !!!!
-
Jester;555674 wrote:Listan är ute! Grattis för dom som kom med!
Det är nåt skumt med den där listan Morten Knutsen, varför är han med och inte jag???
-
För du vet dä att,
han har raisat 1miljon euro för tävlingen, men det finns ett par kval-platser kvar.
Logga in för att svara.