Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › INFO MÖTE ANGÅENDE KLUBB I GBG!, LÄS!!!
-
INFO MÖTE ANGÅENDE KLUBB I GBG!, LÄS!!!
jonas-j svarade 23 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar
-
Mycket bra initiativ!
Jag har länge undrat varför det inte funnits någon klubb i Göteborg!
Jag skall försöka komma på informationsmötet för att ge mitt stöd.Ni verkar ha ett gott gäng som brinner för er sak, ni kommer säkert lyckas med era planer!
Staffan
-
Läs Kenneths bidrag (ÖWC) om hur man lirkar ut pengar från kommunen och vad som finns att söka. Du hittar allt under http://www.bradseglarforbundet.com. Klicka på fliken ”Klubbar” och klicka sedan på länken längst upp i högra hörnet ”Bidragstips till alla klubbar”. Där står en hel del matnyttigt om vad som finns att hämta.
Kör hårt!
Per -
sillvik ligger ju lite ’off’. Bjorlanda ar val eg. det enda alternativet till fiskeback. Dar finns ju redan toa och vatten, riggyta och inte sa manga stenar. Fordelen med fiskaback ar ju surfman… men megmax ligger ju pa hissingen…
bra initiativ iaf, synd att man ar i Glasgow fortillfallet
/adde
-
De e klart man skall gå med i GWC. Det låter helt kanon hoppas att mötet på måndag blir lyckat och att saker beslutas. Hoppas att man kan hjälpa till med olika saker
-
Så skall det låta!!! Ser fram emot att träffa dig på måndag.
/Gustav
GWC -
DE e la gött. Kan säkert fixa lite saker om ni behöver låna båtar eller bojar eller dylikt. Hoppas det funkar och bli rbra nu
jonas
Logga in för att svara.