-
Info om Lefkas
Nån som sitter inne med lite information om Lefkas, Grekland.
Främst uthyrningsställen och spots förutom Vassiliki.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Info om Lefkas
Nån som sitter inne med lite information om Lefkas, Grekland.
Främst uthyrningsställen och spots förutom Vassiliki.
inte mycket att ha förutom vassiliki.
finns ställen som hyr ut i agias ioannis uppe vid lefkas stad, men vet inte exakt var, de är på den däringa jättelånga stranden däruppe… såg att de hade kajtare o hyrning för sån’a där oxå.
Vassiliki e bra dock, men dyrt så in i h-e.
se föregående tråd vettja http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=resor&Number=208642&Forum=resor&Words=lefkas&Match=Entire%20Phrase&Searchpage=0&Limit=25&Old=allposts&Main=182165&Search=true#Post208642
Blåste rätt kass när jag va där, men det betyder ju inget – blåser alltid kass när jag kommer ut tycker jag
Förresten – finns fler ställen som har kit på ön, men de flesta hyr inte ut om du inte köper deras paket inklusive hotell o kurser etc. etc. etc.
allt som allt – 7sst ö & bra men dyr surf. Haru fler frågor kan jag försöka svara på dom… / M
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Info om Lefkas
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.