Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Info PKRA i Fuerteventura
-
Info PKRA i Fuerteventura
Publicerad av miketk på 31 juli, 2005 vid 18:50Här kan man ju ialla fall inte klaga på att vinden är svag,
Själv körde jag på min 7a PD, Och var över riggad mesta delen av dagen Det var inge trails så vi körde igång med main event direkt. Det är ju svinfett även om det är sämsta stället i världen att kita på:) Bara kunna göra en backloop i denna vinde så är man vass:)
Och efter dagens resultat så ligger jag på 9onde plats.
Och vi är fortfarande i singel.Mike
cortex svarade 19 år, 3 månader sedan 18 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
kom igen KÖTTA på, hehe dra fram 19cm bomen o gör lite hps
-
Lycka till Va på FV förra sommaren i Juli och lyckades pricka in en period då det inte blåste alls i Corralejo men SOM F.. i Sotavento. Lärde känna Manu och Petra på SIXTIES i Corralejo. När Petra hörde att jag var från Sverige så berättade hon om “EN GRYM KILLE FRÅN SVERIGE” …MTK
HÅLL FLAGGAN HÖGT!
-
MTK e fortfarande ´ìn the game´… har klarat sig tva heat in i loosers bracket sa imorn bli avgorande.
inofficiell vinnare efter forsta elemineringen – Hadlow 2 – etienne 3 – lenten 4 – portassjalv blev det nada freestyle pga pajko kna efter kiteloop, men bada jag o mike e med i borderX som jag tror gar av stapeln imorn.
erik
-
Svar till:
Slutade 7a
lätt nöjd
mike
[/ QUOTE ]
bra jobbat!!
Logga in för att svara.