Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inför åldersgräns!!!!!!!!

• storm

Medlem
    20 april, 2002 vid 09:41

Det låter bra
    vilken åldersgrupp hade du tänkt förbjuda 25+?

Jag antar att du menar en nedre åldersgräns
    Du kanske får tänka på att sporten ska leva vidare. Ngn gång blir de som är 13 år nu gamla. om man totalt dödar deras intresse nu så är risken inte så stor att de kommer tillbaka till sporten när de kommit över din idiotiska åldergräns.
    eller du kanske vill att sporten ska bli mindre så att du kan ha dina spots för dig själv. Nej åldersgräns är ingen bra ide. för dessutom är jag helt övertygad om att det inte bara är de unga som skriver dumma inlägg.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 april, 2002 vid 10:49

jättebra ide, när vi ändå håller på kan vi ju säga att alla judar, svarta, homosexuella, kvinnor, araber, och norrmän inte ska få göra inlägg så de inte fjollar upp konfen med dumma kommentarer.

nej, om du inte vill ha unga på konfen kan ju du starta en egen konf för gubbsurf.

• ola_p

Medlem
    21 april, 2002 vid 07:56

Varför skulle inte jag få vara med, jag kan inte minnas att jag skrivit så mycket konstig skit. Tror desssutom att det inte är vi ungdomar som skriver all skit. Bättre att se till så att alla registrerade användarnamn så man kan känna igen folk. Samt att möjligheten att kasta ut alla som bara förstör konfen med meningslösa inlägg.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 april, 2002 vid 09:37

Det är ett intressant förslag. Kunskap och seriösa frågor bör nämligen bemötas med respekt.

Ett alt. är att seriösa lämnar konfen och börjar konfererar över ett annat medium. Och det är väl det som del vis håller på att hända. Problemet håller väl på att lösa sig självt, Konfen rensas, fast på fel folk.
    Så hur ska det gå för konfen?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Inför åldersgräns!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.