Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inför dagens session, tänk på att

• che_riff

Medlem
    4 september, 2009 vid 18:21

I affären sa de att det var “One size fits all” men på drakseglet står det 10?

• sourra

Medlem
    4 september, 2009 vid 18:43

Haha, jag har sett dig halvvägs till månen med den där jävla tian medan jag varit toköverriggad på sjuan.

• skotten

Medlem
    4 september, 2009 vid 20:30

I thought I was gonna die actually… its just nasty riding in heaps of gusty wind like there was today.

• kamikazekiteren

Medlem
    4 september, 2009 vid 21:31
    skotten;573356 wrote:
    I thought I was gonna die actually… its just nasty riding in heaps of gusty wind like there was today.

dIN JÄVL… MES , VAR UTE MED 11:AN OCH TYCKTE DET BLÅSTE LITE .men det blev fin höjd på hoppene. riktig naijs var det!!

• surfbasse

Medlem
    5 september, 2009 vid 00:25

jag körde 7a vid 2 tiden i torkelstorp sen 6a i askimsviken vid femtiden torkel var byigt askim mycket bättre

• surfbasse

Medlem
    5 september, 2009 vid 00:28
    Yann;573069 wrote:
    Bra där! Själv har jag packat 3an 😀

asså sänker du priset på 3 an nu då jag tar den om den funkar med naishbom

• yann

Medlem
    5 september, 2009 vid 09:48

Funkar tyvärr bara med 5 linors Ozone Instinct-bom 2006-2008.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inför dagens session, tänk på att

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.