Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Inför F2 Speed Challenge TT
-
Ja det verkar ju inte som jag får någon husvagn ändå då det var ett par före som skulle kolla på den kl 18. Ville inte de ha den skulle hon ringa mig och det har hon inte gjort.
Jag har hittat en till gratis-mot-hämtning i Rolfstorp som jag kan få hämta på lördag men den saknar alla reghandlingar så den kan man nog aldrig besiktiga igen. De har använt den som jägarrastplats. Vad säger du om den Hänkö?@andersbq 500850 wrote:
Jaha då kommer inte Gustav undan med “sakna uppsåt” för nu känner vi ju alla till att det gamla LGF-knepet inte duger längre.
Men kanske vi kan komma undan med “på väg till reparation eller besiktning”. -
@Surferboy 500855 wrote:
Ja det verkar ju inte som jag får någon husvagn ändå då det var ett par före som skulle kolla på den kl 18. Ville inte de ha den skulle hon ringa mig och det har hon inte gjort.
Jag har hittat en till gratis-mot-hämtning i Rolfstorp som jag kan få hämta på lördag men den saknar alla reghandlingar så den kan man nog aldrig besiktiga igen. De har använt den som jägarrastplats. Vad säger du om den Hänkö?ja du….Gustav..! Den låter väl som ett bättre alternativ. Men en LGF-skylt (långsamtgående fordon) eller en varningstriangel kan säkert blidka den mest hängivna trafikpolisen tror jag. Hmm Rolfstorp…..ner mot Varberg va? Ta gamla E6:an så e du/ni nog safe..! Ta med BQ med en schysst dragbil som drar blickarna från det ni har bak så är det nog bra med den saken..!
Ni vet……i GBG har ni lite andra grupperingar som är viktigare än Speed-maffian att sätta klorna i…!
Tyvärr har jag inte mandat att ge er fri lejd!
-
@Hänkö 500886 wrote:
Ni vet……i GBG har ni lite andra grupperingar som är viktigare än Speed-maffian att sätta klorna i…!
Va menar du, finns det grövre uslingar i Gbg? 😉
-
Hmm.. Skulle inte alla göteborgs poliser ner till Malmö mu i dagarna? Rensa upp lite i träsket där nere, typ
-
Jester, jag tror du har rätt! Befinner mig ganska mycket ute på vägarna. Det har gått karavaner med poliser söderut hela veckan. Tror det är någon lugn trevlig familjematch i fotboll på Rosengård, eller i närheten…
-
Sådär då har man bokat hotell i Göteborg, det får väl bli shopping med frugan om inte det blåser :mad2:
Kan tipsa om att coopmedmera ha en kampanj tillsammans med choice hotel 2 nätter för 645:-/pers inlusive frukost incheckning fredag.//Björn
-
Jag har inte fått fatt på någon husvagn ännu så har du något lämpligt fordon som funkar som sekretariat så hör av dig till mig.
Mvh,
Gustav
0705-583090 -
@Surferboy 501967 wrote:
Jag har inte fått fatt på någon husvagn ännu så har du något lämpligt fordon som funkar som sekretariat så hör av dig till mig.
Mvh,
Gustav
0705-583090Har ni inga husvagns/husbilsnasare i Kungsbacka som kunde ställa upp som sponsorer Gustav?? Ligger det inte nån husvagnsnisse strax innan Kållered på Norrgående E6? Vill minnas det innan IKEA-motet.
Simklubben i Fiskebäckshamn hade en fin arbetsbod (tror den var på hjul) och den säsongen lär väl vara över.
Ja det var bara några tentakler som jag slängde ut. Lycka till i Sekretariatjakten.
Logga in för att svara.