Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Inför höstsurfandet; förkylningar o dyl.
Är det inte fantastiskt att en människa som nästan måste
lära sig att gå igen biter ihop och windsurfar efter fyra år,
det säger nog lika mycket om den drabbade som det gör om sporten.
That´s the spirit!
Vad var det för livs långt men is surfar polaren
drabbades av??
Idioten
Infektionen spreds sig, drabbade bla synen.
Men i mitt fall hade jag inte varit så vältränad tack vare w-surfing så hade jag förmodligen strykit med. Fästingar är läbbiga men man får å andra sidna en grym insikt om virus och bassilusker.
Syster Diesel
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Inför höstsurfandet; förkylningar o dyl.
You must be logged in to create new discussions.