Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › inga nybörjare ?
-
Tack Brickan!
Man känner ju sig inte jättevälkommen när alla dessa besseerwissers spyr kräk över oss som försöker få koll på våra grejor.. tur att nån har lite hjärna.
Många inlägg visar ju bara att många som hänger här borde vara på dagis istället. -
Svar till:
Tack Brickan!
Man känner ju sig inte jättevälkommen när alla dessa besseerwissers spyr kräk över oss som försöker få koll på våra grejor.. tur att nån har lite hjärna.
Många inlägg visar ju bara att många som hänger här borde vara på dagis istället.[/ QUOTE ]
hmm, ere bara jag tycker att du hetsar bara upp det här på det sättet ? borde väl räcka med ett tack
-
Svar till:
Tack Brickan!
Många inlägg visar ju bara att många som hänger här borde vara på dagis istället.[/ QUOTE ]
Åk ut till stranden och snacka lite med folk du kommer märka att det är en jävla skillnad på verklighet och internet.
-
Du har nog rätt!
Jag ber om ursäkt om jag överreagerade lite. Jag kan mycket väl förstå om de som är duktiga blir störda av oss beginners, men som sagt, alla har vi varit där nån gång.. SORRY FOLKS.. -
Svar till:
Svar till:
Tack Brickan!
Åk ut till stranden och snacka lite med folk du kommer märka att det är en jävla skillnad på verklighet och internet.
[/ QUOTE ]
TRUE !!! mkt TRUE !!!
har kännt på det redan innan jag började hålla på med kitandet själv ! -
du för fan, ta bort gaybilden jag tror jag kräker ner mig.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
starkt sagt– ville byta den nyss, men kommer ha kvar den bara för din skull !
hare gött du med !
-
okej, ska tänka på det. Bra att man vet och så…
Men hörre ni, har inte gått någon kurs än, utan jagar någon som kan ”hjälpa mig i Habo” snart.
Vill verkligen börja nu!Så när jag väl har kommit igång får ni akta er!
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
hare gött du med !
[/ QUOTE ]DU! Matthias e faktiskt sjukt stark!! bara så du vet
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
hare gött du med !
[/ QUOTE ]DU! Matthias e faktiskt sjukt stark!! bara så du vet
[/ QUOTE ]
mm och ? och du som springer efter och slickar…. aja. whatever – ska inte ens ge sig in på det
jag e mkt vänligare än vad ni tror… en sak till bara :
Give respekt – get respekt !
good luck !
-
Svar till:
Johan Zoolander, berätta när du kör nästa gång så alla vi nybörjare kan komma och lära oss hur man kör som den mästare du är!!! Vi vill verkligen lära oss av ett ”ESS” som dig!!!!!!!!!!!! Verkar som att du har erövrat HABO tack vare dina otroliga erfarenheter och skills på vattnet!? Saknar dig dock här nere i Sotavento….ser dig inte i rankinglistan..KONSTIGT?????
[/ QUOTE ]
haha hohoho..
jag skrattade på mig!
jag har inte sett nån jävla anonym på rankinglistan heller! och vafan bryr du dig som är i tjotahaiti? vad gör du där förresten om det nu e så jävla perfekt i habo! och varför sitter du och skriver på steffo som anonym om du e ute och tävlar hela tiden!
sen påstår jag inte att jag är något ess.. jag vill bara få alla tröga människor att förstå att jag HATAR nybörjare! -
sen för övrig så är jag väldigt snäll. precis som mattiasm hugo, nl och wcl.
och det är väl tur att 98% förstår vad steffo handlar om!
kan man inte genomskåda det så e man fan bra du i huuet! -
Kan intyga att zoolander är ganska snäll, Men HAN HATAR NYBÖRJARE
-
Tror att nån har lyckats fånga en konversation på film mellan anonym och rambo. Filmen kommer efter de två introfilmerna….
http://joecartoon.atomfilms.com/pages/amazing5/
mvh
Micke -
Åk och kita istället – blir mindre nybörjare här som kommer få praktik och mindre ”tuffa” åkare som kommer bara vänja sig vid det, då alla har varit on that place !
smygbild från södra Sverige !
Logga in för att svara.