Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › inga nybörjare ?
-
Jag skall ut … så fort posthelvetet meddelar att min nya bräda har kommit.
Jag är rätt säker på att den redan har kommit men att de djävlarna på post-service stället håller på mitt paket bara för att djävlas. när jag var där för 1 timme sen sa de att de har till kl 16 att gå igenom och registrera paketen, och att det inte finns nåt jag kan göra för att skynda på deras arbete… ( de lät lite griniga eftersom det var 3 gången jag var inne och frågade efter det…Nedras fånig osis…
Men senast kl 16 sticker jag ner till rågelund, eller varberg.
-
Svar till:
Jag skall ut … så fort posthelvetet meddelar att min nya bräda har kommit.
Jag är rätt säker på att den redan har kommit men att de djävlarna på post-service stället håller på mitt paket bara för att djävlas. när jag var där för 1 timme sen sa de att de har till kl 16 att gå igenom och registrera paketen, och att det inte finns nåt jag kan göra för att skynda på deras arbete… ( de lät lite griniga eftersom det var 3 gången jag var inne och frågade efter det…Nedras fånig osis…
Men senast kl 16 sticker jag ner till rågelund, eller varberg.
[/ QUOTE ]
skönt – vad är det för bräda ?
-
det blev en brunotti horizon. den liggeri Ica Kvantum partille , fast det vägrar ica personalen att erkänna. förmodligen ornitologer hela bunten
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
HAHAHA tycker jag känner igen det här
men kul e de
[/ QUOTE ]
Salt!
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
Peppar
[/ QUOTE ]
grillkrydda[/ QUOTE ]
Med ett Pucko till!
[/ QUOTE ]
Curry
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
men kul e de
[/ QUOTE ]
Salt!
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
Peppar
[/ QUOTE ]
grillkrydda[/ QUOTE ]
Med ett Pucko till!
[/ QUOTE ]
Curry
[/ QUOTE ]
A MEH VAFAN – registrera dig och posta igen
feg ?
-
Svar till:
Ska inte du börja kajta?
[/ QUOTE ]
hur menar du nu ? -
Svar till:
du för fan, ta bort gaybilden jag tror jag kräker ner mig.
[/ QUOTE ]
Ha ha ha.. jag som fortfarande undrar över om det är en tjej eller kille på din avatar …sten i glashus, pil i gummibåt eller vad de nu heter
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
men kul e de
[/ QUOTE ]
Salt!
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
Peppar
[/ QUOTE ]
grillkrydda[/ QUOTE ]
Med ett Pucko till!
[/ QUOTE ]
Curry
[/ QUOTE ]
va?
-
Svar till:
Vilket fett pucko du är MrRambo!
Du kommer med de mest puckade och underutvecklade kommentarerna här!Skaffa dig ett liv!
[/ QUOTE ]Word
-
Svar till:
Svar till:
Vilket fett pucko du är MrRambo!
Du kommer med de mest puckade och underutvecklade kommentarerna här!Skaffa dig ett liv!
[/ QUOTE ]Word
[/ QUOTE ]
here we go again
-
Faktum är att ALLA hatar nybörjare, t.o.m. nybörjare hatar nybörjare. Det är därför alla nybörjare strävar efter att bli bättre så att de slipper vara nybörjare. Om det nu skulle finnas nån nybörjar-fetishist som älskar nybörjare så skulle jag finna det väldigt konstigt.
Själv är jag oxå relativt nybörjare, och har precis lärt mig att hoppa denna säsongen, och inte fan trivs jag med det. Skulle mycket hellre varit bättre.
Därför är frågan om man gillar nybörjare inte så kontroversiell som vissa tycks tro.
Jag själv blir mycket hellre en hamburgare än lever mitt liv som nybörjare.
Micke
-
Svar till:
Faktum är att ALLA hatar nybörjare, t.o.m. nybörjare hatar nybörjare. Det är därför alla nybörjare strävar efter att bli bättre så att de slipper vara nybörjare. Om det nu skulle finnas nån nybörjar-fetishist som älskar nybörjare så skulle jag finna det väldigt konstigt.
Själv är jag oxå relativt nybörjare, och har precis lärt mig att hoppa denna säsongen, och inte fan trivs jag med det. Skulle mycket hellre varit bättre.
Därför är frågan om man gillar nybörjare inte så kontroversiell som vissa tycks tro.
Jag själv blir mycket hellre en hamburgare än lever mitt liv som nybörjare.
Micke
[/ QUOTE ]
men du e en fin och vettig kille.. precis som jag..sånna som stellan och anonym kan harva bland nybörjare i habo medans vi blir bättre och bättre på sikret spått!
tycker också att det är väldigt bra att fler och fler hoppar på mitt tåg.. det är gratis att åka med så länge man inte är nybörjare!
Logga in för att svara.