Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › inga nybörjare ?
-
Svar till:
Svar till:
Verkar som att de flesta nybörjare skulle behöva träna mer på land att flyga draken och senare bodydragga i vattnet alternativt bara stå och köra den.
Finns faktiskt INGEN anledning att krasha draken om man övar bodydragging, eller om man precis håller på att lära sig komma upp på brädan. Krashar man, styr upp draken över huvudet. Men som tidigare talar sagt också ända tillfället den ska stå där. Lär er åt minstonde hålla draken i luften.
[/ QUOTE ]
Härligt, bra tips till nybörjare. Kitea på land, så kanske ni blir släpade in i en sten. Kan ni sedan inte kontrollera kiten i alla situationer som kan uppstå då ni försöker att samtidigt komma upp på en kiteboard för första gången så gå upp och öva ännu mer på land och bli loftatade och kraschlanda på en hård leråker eller nått…
[/ QUOTE ]
Word…vissa verkar hata nybörjare
-
Tja man börjar ju nästan hålla med. Det kan var jubbit när det är så många nybörjare. Vissa personer verkar ju fibbla till det jämt och ständigt. Så är jag nog på freddes linje. Tyvärr så håller jag med lite.
Om man är nybörjare så får man ha lite koll och hålla sig undan. -
jasså den där jevla lidde.,. det e fan bättre med en ludde.
-
Svar till:
Tja man börjar ju nästan hålla med. Det kan var jubbit när det är så många nybörjare. Vissa personer verkar ju fibbla till det jämt och ständigt. Så är jag nog på freddes linje. Tyvärr så håller jag med lite.
Om man är nybörjare så får man ha lite koll och hålla sig undan.[/ QUOTE ]
beginners suck så är det bara…
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
En fundering, säljer du till nybörjare
eller bara till dom som kan?
-
Han är nybörjare precis som jag.. Ludde har precis lärt sig ta höjd. Hoppas man lär sig själv det snart
-
ja fan va du e dålig.. ja kan fan ta höjd men henke va itne orolig det kommer snart.
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
En fundering, säljer du till nybörjare
eller bara till dom som kan?
[/ QUOTE ]
bara sålt till folk som kan i år, nått enstaka fall till nån polare… De flesta inybörjare har köpt beg i år, det är bra.
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
okej, ska tänka på det. Bra att man vet och så…
Men hörre ni, har inte gått någon kurs än, utan jagar någon som kan ”hjälpa mig i Habo” snart.
Vill verkligen börja nu!Så när jag väl har kommit igång får ni akta er!
[/ QUOTE ]
Asså era jevla schattar… ska tjejen behöva skriva det i fetstil eller?
Sluta gnäll och boka in en schysst kursdate istället…[/ QUOTE ]
jag kan ta den där kursdaten om du är runt 20 o snygg.. o du backe ja men a itne dej nu
[/ QUOTE ]
Näe jag e fan varken 20 å snygg… Tur att Fredrik inte är så kräsen efter man har fyllt han på Mojitås.
Logga in för att svara.