Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ingarö i lördags?
-
Ingarö i lördags?
Publicerad av anonym-anvandare på 2 juli, 2001 vid 08:01Blåste det något?
troglori svarade 23 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Yes, blev förvånad. Blåste faktist 10-13 m/s. Var där med Race och 8.5m2, men hade kunnat segla wave/freestyle med 5.3 eller 5.7 lätt! Gött med hardcore race ändå!
-
Man vet ju aldrig när det ska blåsa! Jag trodde verkligen det var helt dött eller som i Öregrund – nästan dött. Grund-lurad.. Niklas när är du klar med ditt exjobb – så vi kan få sms där det blåser??
-mats
-
Hoppas exjobbet inte innebär en vind-sms-tjänst för en sån smäller man ju ihop på en helg. 🙂
-
Gör det då!!!!! Jag kan bidra med påhejningar och ett sex-pack ifall det underlättar 😀
Om det behövs investeringar går det säkert att skramla ihop lite från folk här på konfen. Kanske någon av mobiloperatörerna eller mobilsajterna kan sponsra och stå för hårdvara.
-
Jomen han är på gång 🙂 Och det är nog bra om vi peppar på honom – mr. Niklas alias ‘dude’ – så blir han motiverad!
KÖR HÅRT MED VINDSMS DUDE!!-mats
-
Ingarö var som tidigare talare nämnt helt ok i lördags……..men 10-13 var kanske lite i överkant……snarare 8-12. Körde själv 7.5 och det var helt perfekt…..några körde 6.5-7.0 och det tycktes funka ok även det.
Det blir lågtryck till helgen igen!!!! -
….blir du dude!!!
Om du fixar detta kommer du vara våran hjälte, för alltid!
-
Jag är på!! I San Francisco fanns en suverän dylik tjänst. Helt optimalt!!
/M -
Tack mats o ni andra!!! Det ska bli kul att bli av med exjobbstämpeln på det hela och göra något konkret av arbetet! Ser fram emot det, YEAH!
-nicke
Logga in för att svara.