Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing inge mer surf för mig :(

• inge mer surf för mig :(

Publicerad av holm_martin på 29 augusti, 2009 vid 17:09

Jag bröt benet i torsdags, på 2 ställen vid högra fotleden,
    kryckor i allra minst 2 månader och kommer inte kunna surfa mer denna säsongen, får hoppas på nästa. :/
    jag som såg fram emot helgens vindar 🙁

jaja hoppas ni andra har bättre tur än mig iallafall 🙂

hollister svarade 15 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • hellgren

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 17:20

Fan va trist!

Krya på dig!

• zucko

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 17:39

men kom igen deppa inte ihop helt du borde ju kunna vara tillbaka å köra lite i november- Lite mer måste du ju hinna me :p

• alarenset

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 18:56

å i december kan man börja köra på isarna.. då får man riktig fart igen.

• carl-r

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 19:14

Beklagar verkligen… Krya på dig!

• surfpunk

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 20:01

Aj då! Var det en vinsurfingskada? Krya på dig iallafall.

• holm_martin

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 21:41

nja windsurfings olycka var det inte, hoppade från en pallplint ner på en tjockmatta, landade lite konstigt… och jag som trodde att det var större risk att bli skadad av denna riskfyllda härliga sport :/

1 dag på kryckor änsålänge o tabletterna hjälper inte mot smärtan, får kolla lite windsurfingsklipp o sånt så jag kommer på andra tankar.

ska vara glad om jag är i form till våren iallafall 🙂 får ses ute då.

o tack för alla svar, Aloha

• kronaldo

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 22:05
    Holm_Martin;571375 wrote:
    nja windsurfings olycka var det inte, hoppade från en pallplint ner på en tjockmatta, landade lite konstigt… och jag som trodde att det var större risk att bli skadad av denna riskfyllda härliga sport :/

1 dag på kryckor änsålänge o tabletterna hjälper inte mot smärtan, får kolla lite windsurfingsklipp o sånt så jag kommer på andra tankar.

ska vara glad om jag är i form till våren iallafall 🙂 får ses ute då.

o tack för alla svar, Aloha

Fan va pissigt. Hade själv min första session idag i halvtaskiga förutsättningar efter 2månader kryckor och rehabilitering efter just en fotledsfraktur. Tänk på att vara oerhört nogrann med rehabiliteringen, det är det enda som spelar någon roll och ha inte för bråttom att komma tillbaka. Det kan du ångra. Jag själv började nog lite väl tidigt med allting och fick istället för kortare, en längre återhämtningsperiod.

Snart är du ute på vattnet igen, tro mig! Har många bra övningar som jag fått visade av licencerade sjukgymnaster. Hittar du ingen bra sjukgymnast så hör av dig till mig så kan jag ge dig lite tips på träning.

Hang loose!

• claes6

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 08:23

Ahh, sjit – lider med dig. Krya på dig!

• hollister

Medlem
    30 augusti, 2009 vid 09:48

Fan va tråkigt! Jag vet hur det känns. Drabbades av diskbråck i våras och har ont i ischiasnerven ner i benet…..verkar som om det kommer bli en lång process innan det blir bra/bättre :frown:

Sjukgymnasten har sagt att jag inte ska vindsurfa innan smärtan i benet går tillbaks. Har missat hela denna säsongen och hur blir det med nästa….???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing inge mer surf för mig :(

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.