Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ingen dålig prognos!
-
Ingen dålig prognos!
Publicerad av danneman på 31 januari, 2011 vid 14:27Är surf abstinensen för stor passa på denna veckan.
danneman svarade 14 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Håller det i sig så blir det premiär på lördag i fesken förhoppningsvis! Bara isen har försvunnit tills dess…
-
Var nere i apelviken igår å kolla, inte öppet vatten någonstans. isen låg långt långt ut, så håller med Lillhagen, bara isen har försvunnit…
-
Det vore ju helt jävla underbart om isen faktiskt försvunnit tills dess! Som det verkar nu ser det rätt ljust ut för att det ska göra det! Plusgrader och regn
Jag har köpt en torrdräkt som jag inte fått prova än! Vore ju kul o få testa den :cool2: -
Brrr Jag ska Filma Berguvar på Ullevi på Lörda
Ne februari surf gör jag fan inte om .. men fin prognos. Som ny Ordförande i GWC så måste du surfa sådana e reglerna
-
Ingen dålig prognos för Cairns just nu heller (eller det är just det den är…)
Väst-sydväst 100kt med byar på 140kt.
Får hoppas de som är kvar klarar sig. -
DanneMan;645720 wrote:Brrr Jag ska Filma Berguvar på Ullevi på Lörda
Ne februari surf gör jag fan inte om .. men fin prognos. Som ny Ordförande i GWC så måste du surfa sådana e reglerna
Hehe ja som det verkar nu ska jag fullgöra min plikt! Ska vara isfritt enligt lill-calle!
Lycka till med fågelskådandet :cool2:
-
Hagen hade tur han slapp blöta ner sin fina frilla denna helgen isen tillbax med råge!
Logga in för att svara.