Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ingen dålig prognos!
-
Ingen dålig prognos!
Publicerad av danneman på 31 januari, 2011 vid 14:27Är surf abstinensen för stor passa på denna veckan.
danneman svarade 13 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Håller det i sig så blir det premiär på lördag i fesken förhoppningsvis! Bara isen har försvunnit tills dess…
-
Var nere i apelviken igår å kolla, inte öppet vatten någonstans. isen låg långt långt ut, så håller med Lillhagen, bara isen har försvunnit…
-
Det vore ju helt jävla underbart om isen faktiskt försvunnit tills dess! Som det verkar nu ser det rätt ljust ut för att det ska göra det! Plusgrader och regn 🙂
Jag har köpt en torrdräkt som jag inte fått prova än! Vore ju kul o få testa den :cool2: -
Brrr Jag ska Filma Berguvar på Ullevi på Lörda 🙂 Ne februari surf gör jag fan inte om .. men fin prognos. Som ny Ordförande i GWC så måste du surfa sådana e reglerna 😉
-
Ingen dålig prognos för Cairns just nu heller (eller det är just det den är…)
Väst-sydväst 100kt med byar på 140kt.
Får hoppas de som är kvar klarar sig. -
DanneMan;645720 wrote:Brrr Jag ska Filma Berguvar på Ullevi på Lörda 🙂 Ne februari surf gör jag fan inte om .. men fin prognos. Som ny Ordförande i GWC så måste du surfa sådana e reglerna 😉
Hehe ja som det verkar nu ska jag fullgöra min plikt! Ska vara isfritt enligt lill-calle!
Lycka till med fågelskådandet :cool2:
-
Hagen hade tur han slapp blöta ner sin fina frilla denna helgen isen tillbax med råge!
Logga in för att svara.