Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Ingen som vil ha en sån här?
-
Inte omöjlight, men inte till ops, kanske till, någe annan firma vet besked på Måndag!
-
skulle självklart köpt en om jag inte varit en wannabiebrat med rOy bans
-
Inga bilder utan kåpor ?
Alla hemmapulare här på steffo kunde ju bidra med varsina delar och nån en knåpbeskrivning ….
En svets och lite rör och en motorsågsmotor !! -
Svar till:
Inga bilder utan kåpor ?
Alla hemmapulare här på steffo kunde ju bidra med varsina delar och nån en knåpbeskrivning ….
En svets och lite rör och en motorsågsmotor !![/ QUOTE ]
Lätt som en plätt!
-
Nja, det står ju faktiskt…
‘Make your life worth living!’. Den lilla bokstaven som ska bort gör väsentlig skillnad…. Jaja… Who gives a sh—t…/Don Chrillo Bandarillo
PS. Finns massor med mer effekt att hämta ur motorn (om man nu vill ha mer).. Plana cylinder botten, jacka kolven för insuget, annan förgasare… Som när man var moppe ålder igen.. 😀 -
DOm va asfeta! Sjukt roliga att köra!
Men är tyvärr inget jag kommer kunna klämma in i min studentekonomi -
Svar till:
Nja, det står ju faktiskt…
‘Make your life worth living!’. Den lilla bokstaven som ska bort gör väsentlig skillnad…. Jaja… Who gives a sh—t…/Don Chrillo Bandarillo
PS. Finns massor med mer effekt att hämta ur motorn (om man nu vill ha mer).. Plana cylinder botten, jacka kolven för insuget, annan förgasare… Som när man var moppe ålder igen.. 😀[/ QUOTE ]
+lätta kolven, ta upp och polera kanaler, eget avgassystem e ju andra enkla knep
Utan att byta några delar, bara “putsa till” lite så gör den nog upp mot 80km/h
-
walle kommer snart sälja en hottad smålänsk modell deluxe på hemsidan sin…
-
Svar till:
walle kommer snart sälja en hottad smålänsk modell deluxe på hemsidan sin…
[/ QUOTE ]
skicka upp en så ska jag “skrämma upp den” lite åt dig
-
jag har en vattenkyld 85cc lös motor till en av mina crossar back in the days.. den kanske man skulle mecka på.. tror där är en 26 hästar i den med min mikuni förgasare.. o Boysen flärpar…
Logga in för att svara.