• windyboy

Medlem
    3 maj, 2011 vid 20:08

Hehe, man har ju tänkt tanken några gånger men jag trodde inte att det var möjligt. Ser dock onekligen rätt gay ut. Kanske kan utvecklas till en twintip som går att göra med boots. Då ska jag överväga att skaffa en.

Tills dess kommer jag att hänga i cabeln när det inte blåser. Kan bara bekänna att jag fastnat helt för denna underbara aktivitet.

• acemattias

Medlem
    4 maj, 2011 vid 05:55

Kul grej alltså!
    Undrar hur ljudnivån är på den?
    + för fina detaljer
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=UJwC1D3Or7c&feature=player_embedded”]YouTube – JET-SURF trailer[/ame]

• regfellow

Medlem
    4 maj, 2011 vid 06:09

Det är för dem som bor vid palmen ön i saudi…

• above_the_law

Medlem
    4 maj, 2011 vid 08:09
    Regfellow;654310 wrote:
    Det är för dem som bor vid palmen ön i saudi…

Kan bara hålla med… Särskilt när myggorna klippte in dom där öststats-brudarna, ha ha…
    Men är priset det rätta så skulle jag nog vilja ha en till vindfattiga dagar, men utan stroppar och handtag i s f så klart!!!:cool2:

• jenselias

Medlem
    4 maj, 2011 vid 08:21
    acemattias;654309 wrote:
    Kul grej alltså!
    Undrar hur ljudnivån är på den?
    + för fina detaljer
    YouTube – JET-SURF trailer

Jag håller med om att det är fina detaljer ur ett rent subjektivt perspektiv, men det känns lite trist att den enda trailer/reklam de gjort hittills är helt koncentrerad på marknadssegmentet män med liten snopp. Samtidigt är det väl inte helt otroligt att det är deras hela och enda marknad. 😉

Är de tysta och fina är jag positiv. Låter de som en jäkla vattenskoter kan jag tänka mig att agitera likt en tokig fågelskådare.

• roland

Medlem
    4 maj, 2011 vid 09:53

tror vi pratat om denna innan samma skit typ

http://www.powerski.com/

• dadil

Medlem
    4 maj, 2011 vid 14:07
    jenselias;654313 wrote:
    Låter de som en jäkla vattenskoter kan jag tänka mig att agitera likt en tokig fågelskådare.

en modern vattenskoter låter väl inte mycket!?

• jenselias

Medlem
    4 maj, 2011 vid 14:46
    dadil;654327 wrote:
    en modern vattenskoter låter väl inte mycket!?

Lomhörd på äldre dar? I och för sig är tokiga fågelskådare också en klart åldersrelaterad problematik.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.