Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—

• ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—

Publicerad av steffo på 1 september, 2005 vid 18:56

Numera krävs det att man är inloggad för att skriva inlägg i det här forumet på grund av att vissa personer inte kan sköta sig.

Numera gäller att om inte reglerna för Steffo följs så får ni först en varning och om ingen bättring sker så blir ni avstängda.
    Reglerna hittar ni här

Krav på inloggning kommer att gälla tills vidare.

/Steffo

etype svarade 19 år, 2 månader sedan 16 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • jezaja

Medlem
    1 september, 2005 vid 20:31

Gott!

• zoolander

Medlem
    1 september, 2005 vid 20:35

nä.. det e det inte alls.. jag vill ha en tuff och rå stämning!

• patrikol

Medlem
    1 september, 2005 vid 20:37

Hur tuffa är fegisar! wink.gif

• eddie

Medlem
    1 september, 2005 vid 20:53

Fan det här är väl Steffo… Inte verkliga livet. Sedan kan man ju vara hur inloggad som helst som vem som helst.
    Spelar mindre roll

• luuddee

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:04

men du e ju inloggad som eddie e inte du eddi i verkligeheten. . patrikol e ju iofs patrikcool på riktigt

• eddie

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:06

Nä jag är Eddie även i verkligheten, men nästa gång kanske jag är Ann-Louise på Steffo

• luuddee

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:08

cooolt..

• patrikol

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:10

Den disskutionen har vi haft förr du kan kalla dig för flaskpost om du vill men då är du flaskpost på Steffo och inte anonym å då får flaskpost stå för det han säger det är det som det hela handlar om och inget annat.

• eddie

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:22

“Trodde du fattat det vid det här laget”
    En sådan mening uppfattar jag som lite onödigt nedlåtande mot min åsikt.

• samhansson

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:26

Nån mer än ja som fick varning nr:1 ?

Hej

Det är dags att du skärper till dig här på Steffo annars kommer du att stängas av.

Det innebär ingen mer reklam, personangrepp eller andra påhopp på ideér eller produkter.

Bidrag istället med något vettigt.

Mvh
    /Steffo

• nilsson

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:44

Svar till:

Den disskutionen har vi haft förr du kan kalla dig för flaskpost om du vill men då är du flaskpost på Steffo och inte anonym å då får flaskpost stå för det han säger det är det som det hela handlar om och inget annat.

[/ QUOTE ]
    The wisdom of Homer Simpson: “Sure it works in theory, but then again, even communism works… in theory.” shocked.gif
    Sen ärligt talat förstår jag inte poängen, med inloggning, isåfall! Namnet “flaskpost” är väl oxå ganska anonymt, verkar mer som om det är en ren principfråga och det är väl ok!

• patrikol

Medlem
    1 september, 2005 vid 21:46

Ja det är det kanske sorry om du tog illa vid dig!

Det hela handlar inte om att man måste lägga upp sitt riktiga namn personnummer skonummer snoppstorlek vårtor eller något annat personligt.

Utan att man skaffar sig en identitet på Steffo sen om man vill kalla sig badboll eller kaffekokare vara kirurg eller Astronat är skit samma bara man håller sig till sin Steffo identitet och står för det man säger!

• patrikol

Medlem
    2 september, 2005 vid 00:09

Jag förstår inte att ni inte förstår poängen.

Anonyma inlägg är lika tillfredställande som att sitta i ett rum på sammanträde och diskutera någonting med 10 stycken snubbar som har en luva över ansiktet för att inte dom vill/vågar visa vem dom är.

Hur många skulle känna sig tillfreds med en sådan situation?
    Inte jag i allafall!

• larssa

Medlem
    2 september, 2005 vid 05:15

Isf. tycker ju jag att man skulle regga sig med sitt riktiga namn ev. smeknamn. Så man vet vem personen ifråga är om man träffas irl. Om det nu skall vara nån vits med att ha en identitet. Tror ju t.ex. inte att du presenterar dig ute på spoten med Patrikol. Men det är bara vad jag tycker…

• patrikol

Medlem
    2 september, 2005 vid 05:53

Nej det är klart att man presenterar sig med sitt riktiga namn.

I mitt fall så för 15 år sedan när jag började med Internet så visste man knappt vad ett användarnamn var när man ringde och då tog man helt enkelt personens förnamn och dom två första bokstäverna i efternamnet och bildade på så sätt ett användarnamn. Det har jag alltså använt allt sedan dess.
    Dom flesta som man tjabbar med på nätet träffar man ju aldrig i verkligheten, så därför tycker jag inte det spelar någon roll om man vill använda något som är mera anonymt än sitt eget namn. Däremot tycker jag att det är väldigt viktigt att man måste använda en identitet som kan kännas igen av alla på forumet eller var det nu är på nätet som man är aktiv.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.