Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ######—Inloggning krävs för att skriva inlägg—

• mrmille

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:13

Jag tycker iaf det är rätt gött att anonym är gone just nu.

Har aldrig sett ett så stort forum som har anonyma inlägg aktiverat tidigare.
    Och sen är det ju faktiskt så att det enda ”anonym” inte kan göra längre är ju att posta, läsa går alldeles utmärkt att göra även om man inte är inloggad.

• zoolander

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:17

anonyma e coola.. dom styr ju upp forumet!

• patrikol

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:19

Inte nu längre dom styrde inte upp forumet dom styrde ner det sen är det ju såklart olika vilken nivå man vill ligga på!

Va faen är du hemma fortfarande?
    confused.gif

• preppie

Medlem
    2 september, 2005 vid 08:40

Lysande Stefan, förhoppningsvis kan detta återställa steffos anseende och få tillbaka många av de gamla medlemmar som sedan länge lämnat forumet, pga de många pubertala och oväsentliga inlägg/påhopp.

För er som tycker detta är en dålig nyhet, kan hänvisas till lunarstorm!

• patrikol

Medlem
    2 september, 2005 vid 09:04

Word! grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    2 september, 2005 vid 11:21

Svar till:

Numera krävs det att man är inloggad för att skriva inlägg i det här forumet på grund av att vissa personer inte kan sköta sig.

Numera gäller att om inte reglerna för Steffo följs så får ni först en varning och om ingen bättring sker så blir ni avstängda.
    Reglerna hittar ni här

Krav på inloggning kommer att gälla tills vidare.

/Steffo

[/ QUOTE ]

Du för helvete kan inte komma o anklaga mig för alla anonyma inlägg som skrivs här. Jag står alltid för det jag skriver och är alltid inloggad, skulle det vara så att jag inte är det så visa mig gärna de inlägg som du uppenbarligen lackat ur på, och bevisa att jag har skrivit dom.

/Skitlack Rambo

• rambo_johnson

Medlem
    2 september, 2005 vid 11:43

Svar till:

Svar till:

Den disskutionen har vi haft förr du kan kalla dig för flaskpost om du vill men då är du flaskpost på Steffo och inte anonym å då får flaskpost stå för det han säger det är det som det hela handlar om och inget annat.

[/ QUOTE ]
    The wisdom of Homer Simpson: ”Sure it works in theory, but then again, even communism works… in theory.” shocked.gif
    Sen ärligt talat förstår jag inte poängen, med inloggning, isåfall! Namnet ”flaskpost” är väl oxå ganska anonymt, verkar mer som om det är en ren principfråga och det är väl ok!

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, sjuukt bra, fan Bengan du är fan den klokaste av dom alla… BENGAN 4 MODERATOR röstar jag död åt Tengil

• steffo

Medlem
    2 september, 2005 vid 12:29

Orsaken till att det numera krävs inloggning är att det blir lättare att stänga ute personer som inte sköter sig.

/Steffo

• sidpiraya

Medlem
    2 september, 2005 vid 12:51

hmm det är ju bara till att rega en ny användare.

• samhansson

Medlem
    2 september, 2005 vid 12:55

fan!!! tråkmånsarna som bara babblar håller på att ta över steffo. Vill ha mer käftsmällar, smokkor, snytingar å taskiga påhopp… ja röstar för 0%Censur

• rambo_johnson

Medlem
    2 september, 2005 vid 13:08

Svar till:

hmm det är ju bara till att rega en ny användare.

[/ QUOTE ]

Long live Olinda Aka TOR

• samhansson

Medlem
    2 september, 2005 vid 13:20

fedt med lög kommer imorgon, ska filma lite spionkamera ikväll ja å pappaMårten

• rambo_johnson

Medlem
    2 september, 2005 vid 13:21

var? blåser det? eller ska ni ner på solariet..

• samhansson

Medlem
    2 september, 2005 vid 14:26

blir nog ytterst litta litta vind ikväll

• lasse62

Medlem
    3 september, 2005 vid 18:48

Suck, va fan de ä ju Steffo, allt ä la OK, cencur o yttrandfrihet. Svåra ord eller?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

16 av 36 svar september 2005
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA