Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inpackning av kite vid flygresa

• krillan82

Medlem
    21 januari, 2007 vid 15:02

Okej… har jag fattat det rätt? Man ska alltså pummpa upp draken, spruta ner den med vatten stoppa den i en stor säck och suga ut luften?

Spelar det någon toll om säcken är svart eller grå?

• gogga

Medlem
    21 januari, 2007 vid 15:26

@bresky 361219 wrote:

kan ju göra samma grej med kitepumpen också, bara att köra deflate istället så suger den ju också ut luften.

Det bästa är när det går hål på sopsäcken så att skiten får sin normala storlek och gör att väskan går sönder… Då får man leta efter sina leopard-string på rullbandet när man kommer fram

• fifi

Medlem
    21 januari, 2007 vid 15:47

åhhh Hed, jag kan se mig dig framför mig iförd dina leopardstring….

• eddie

Medlem
    21 januari, 2007 vid 17:24

Torka dreglet från skärmen Fifi

• zo0

Medlem
    21 januari, 2007 vid 17:58

gogga har rätt! lyssna på honnom o gör som han sejer

• gogga

Medlem
    21 januari, 2007 vid 20:43

@Fifi 361237 wrote:

åhhh Hed, jag kan se mig dig framför mig iförd dina leopardstring….

Det skulle du bra gärna vilja se va? Se upp nästa gång du käkar en stor tårta.. men vet aldrig vem som hoppar fram!

• gogga

Medlem
    21 januari, 2007 vid 20:44

Jag kommer med valfri klädsel, diverse tillbehör finns givetvis också som tillval.

• fifi

Medlem
    22 januari, 2007 vid 15:02

jag som äter stor tårta så ofta…vad spännande!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 23 svar januari 2007
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA