Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Inredning

• Inredning

Publicerad av sebbe87 på 1 februari, 2008 vid 19:58

Hejsan snart blir man medlem i vwkluppen och nu vill jag ha era tips och gärna en massa bilder så man kan få lite tankar. Bussen är en vw skåp korta modellen, 2,5 liters motorn.

skriv gärna ner vad ni tycker ha varit mindre bra och vad ni tycker är bra.

Min grundtanke är att bygga en mellan vägg så man kan få plats med två brädor och en hylla för segel.

sebbe87 svarade 17 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • gnutten

Medlem
    4 februari, 2008 vid 15:27

Du kanske kan hitta några ideer här.
    http://www.the-daily-dose.com/cgi-bin/frameloader/frameloader.cgi?http%3A//www.the-daily-dose.com/private-kleinanzeigen/index.php

Jag hade en annan sidan som jag fick inspiration av, men den verkar var omlänkad.

Annars är det väl bara att leta med google på tex wohnmobil (womo), vw bulli eller Surf-Mobil.

• thorn

Medlem
    4 februari, 2008 vid 18:48

Jag skulle villja hitta lite husvagns inredning och slänga in i min buss men var fan hittar man skrotade husvagnar??? Eller billig beg inredning.

• sebbe87

Medlem
    8 februari, 2008 vid 19:12

Det fanns en massa goda tips till med på en husvang!

De vore inte fel om man kunde få lite mera bilder!

• ristarpen

Medlem
    9 februari, 2008 vid 09:40

jag tycker du ska ha en öl pump i buss en det har alla

• sebbe87

Medlem
    9 februari, 2008 vid 19:59

Vi uppe i dalarna har bara en dunk med HB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Inredning

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.