Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Inredning i släpkärra

• fastforward

Member
    21 april, 2010 at 06:47

Luftigt värre, du får ju in dubbelt så mycket prylar. Lyxigt. Men borde det inte gå att fixa så att du slipper plocka av fenorna från brädorna?

• svenne

Member
    21 april, 2010 at 07:29

Äh, ser bra ut. Trevligt med luft, då blir det inte sunkigt. Dra fast några bläckfiskar med kattstrypare så kan du spänna fast grejerna lagom hårt så att de inte hoppar omkring.

• fastlandsguten

Member
    21 april, 2010 at 13:52

Vad har du för mått på släpvagnen?

• svartepeter

Member
    21 april, 2010 at 16:26

Planen är att behålla fenorna på under transport och även sätta dit “Bläckisar” så grejerna ligger på plats. På bilderna har jag bara provlastat efter jag monterat in lastbågarna. Måtten är 3,25 lång och 1,52 bred, höjden är jag lite osäker på men skulle gissa på 1,40.

/Peter S-201

• ric

Member
    26 april, 2010 at 22:14

ha med dig en sopborste eller en liten unge, ser jobbigt ut att pilla ut någonting som under färd har trillat längst fram/in i släpet 🙂
    ser förbannat stilrent ut!!

• svartepeter

Member
    5 maj, 2010 at 19:25

Bläckisar monterade och provkört kärran på tjällossningsväg i 3 mil fullastad, inte en pryl rörde sig:laugh::smirk::tongue:

/Peter S-201

• tex

Member
    26 augusti, 2011 at 08:24

Fint som snus det där! Så skall jag bygga i vår Hiace. Vars får man tag prylarna?

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Inredning i släpkärra

You must be logged in to create new discussions.