Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Insamling till Habo Ljung
-
Luuddee wrote:haha.. stelllano.. du bara tjatar om en uppblåsbar för typ 20000:- hela tiden
Ni kan få mingamla uppblåsbara om ni vill men har levt ganska hårt men den lär glida ganska bra. Den sliper ni punga ut 20 lök för i alla fall.
OBS! Den har bara varit uppblåst en gång i månaden, max tjugo minuter nattetid.MAila mig om ni är intresserade.
-
Hon kan ju sitta längst ut på sista betongplinten som vår egen lilla Havsfrun…
-
jag tycker vi lägger ner hela jevla habo pung asfaltera och smäll upp flyktingförläggning
-
så kan vi skicka dit alla cabaretianer som du håller på att skrämma bort…
-
Jag vill också! Skicka över kontonummer så sätter jag in pengar.
//Chrille -
Stellan wrote:Hejsan
================================
NYTT: Sponsra en boj och får sitt namn skrivet på en av bojarna. Evig ära och plats i Habo Hall of Fame.
================================
Jag kan ge fattiga Hebo en boj…….har dunkar om de går bra oxå??
-
A haaaaaa så ni tackar inte mig för jag ger er en bra fin boj ??!!!
-
Sorry. Såg inte ditt inlägg bara. Skriv ett privat meddelande till mig och beskriv hur den ser ut. Alla bidrag är välkommna.
-
pjoter wrote:så kan vi skicka dit alla cabaretianer som du håller på att skrämma bort…
eller alla hashrökade rastafarianer från malmö
-
så om jag börjar röka hash så kan jag få habo för mig själv, de e ju nästan lockande alltså!
-
Nu Avslutar Vi Insamlingen! Vi Har Så Det Räcker Till Markeringar. Tack För Hjälpen.
-
Habo tackar ”Erik och anna” + Habo Hilding för sina bidrag. Insamlingen är nu avslutad.
Logga in för att svara.