Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Insammling VOMB

• luuddee

Medlem
    25 februari, 2006 vid 23:10
    Stellan wrote:
    Men dom här är oxå grymma. (fan Henke. Ska du vara md i TR i år får du fan betala medlemasavgiften och byta skjorta. Vi har sagt till dig att rosa inte fungarar i TR)
    rosa e väl just det som funkar e det itne så ?? melker varför e det inte så nu då??
  • sidpiraya

Medlem
    26 februari, 2006 vid 18:50
    Fredde wrote:
    Ja rakna med mig jag drar in 2lakan nar jag kommer hem. Jag vill hellre ha mitt namna pa en ornitolog, gar det att ordna

Lätt jag ska personligen knabba in det med nån gammal trubbig nål och nån miljö vidrig färg

• skejtar_henke

Medlem
    27 februari, 2006 vid 18:08
    Stellan wrote:
    Men dom här är oxå grymma. (fan Henke. Ska du vara md i TR i år får du fan betala medlemasavgiften och byta skjorta. Vi har sagt till dig att rosa inte fungarar i TR)

Hmmm ska tänka på saken. Men jag är jag och gör som jag vill. Är du bra mig själv.. hahahaha. Men visst jag kan byta den bra för dig..

• zoolander

Medlem
    27 februari, 2006 vid 20:39
    skejtar_henke wrote:
    Stellan wrote:

Hmmm ska tänka på saken. Men jag är jag och gör som jag vill. Är du bra mig själv.. hahahaha. Men visst jag kan byta den bra för dig..
    kom igen.. kan vi få en vidrig nybörjarfri tråd här.. muntra upp mig i mörkret för faen!

inte får jag ladda upp filer heller.. jävla steffo!

• tomw

Medlem
    27 februari, 2006 vid 20:42

glömde skylten:

Killer Sharks

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Insammling VOMB

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.