• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2002 vid 08:19

alltså du behöver knappast LETA plattvatten i svedala. Fiskebäck blir väl sällan logohögt?

• adde

Medlem
    8 maj, 2002 vid 08:26

Stora uddeviken. åk mot björlanda, men sväng ca 50 meter tidigare (dvs direkt efter rondellen). kör en bit och ta sedan vänster…

Det är en vik, långrund och inga vågor… perfekt

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2002 vid 07:31

Vid vilka vindriktningar funkar det i Uddeviken?

• adde

Medlem
    13 maj, 2002 vid 07:35

tja, det går bra på syd till nord, ost till sydost KAN gå men har inte prövat.

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    14 maj, 2002 vid 23:39

men om du nu skulle vilja ha en sjö så har jag sett surfare i aspen som ligger utåt Jonsred, partille bortåt lerum från gbg

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2002 vid 22:02

det är många sjöar som fuknar. Jag lärde mig surfa på Rådasjön och stensjön som ligger i Mölndal vid Gunnebo slott. Det kan bli himla byig vind men för att lära sig de första stegen så är det bra.

• royalbeastieboy

Medlem
    16 maj, 2002 vid 14:10

skulle inte rekomendera aspen, sjö med ostabilare vindar än aspen får man leta efter, usch å fy

kom till långedrag istället, där e det ett gott gäng som kör nästan varje dag, trevliga e de oxå så du får garanterat massor av hjälp
    vågor?? kanske om det blåser kuling i två dar

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2002 vid 18:41

Mjörn i Alingsås funkar på många riktningar. Långgrunt och bra om man går i vid ”playa mjörn” (precis vid fotbollsplanen.

• markram

Medlem
    17 maj, 2002 vid 08:14

Ang Mjörn, kan du ange lite närmare directions?
    Jag kommer från borås och är trött på att surfa själv i en sjö som inte lämpar sig för sinker.
    Vore kul att få lite närmre info.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2002 vid 10:59

Hej! Är uppväxt och har surfat där men bor nu i Halmstad. Förr var där mycket folk som seglade. Man går i antingen vid Mjörnvallen (stor fotbollsplan, skyltar finns) eller så går man i vid Lövekulle Camping (djupt direkt). Många från Borås åkte förr dit i alla fall. Funkar bra när det är blåst på Skagerak. Bra på sydväst till nordväst. Från campingen funkar även nordost mycket bra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA