Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Instruktion för o sätta ihop EH bommen

• yeeah

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:18

lovar att det bara va jag som inte fattade hur det skulle sitta ihop innan, fan va smart man e!! wink.gif

• honk

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:36

Jag och Peter klurade oxå en del innan vi kom på hur det skulle vara.. det som rörde till det hela var att det var två knutar på den ena sidan vilket gjorde att man trodde att det skulle vara två knutar på andra oxå.. men om man gör två knutar där så kommer linorna bli olika långa.. lite skum design om man frågar mig.. men säkerhetssystemet verkar ju funka klockrent (har inte behövt prova in action ännu)

Är det fler än jag och pet som har problem med att depower-settingen inte fastnar utan glider sakta tillbaka tills man har fullt drag igen.. (vill iofs oftast ha fullt drag wink.gif

• kull

Medlem
    22 juni, 2004 vid 14:51

nä inte det…dock är ja så inprentad med att ha nått fast runt armen så det känns läskigt att starta den och så ibland tänk om det kommer äxtra stark vind och den flyger iväg och så smile.gifhehe

• backe

Medlem
    22 juni, 2004 vid 18:02

Jag tror det är ofråmkommligt med den designen, hade samma problem med F1 bommen. Men det är ju bara att va där och dra lite då och då när man börjar fega.

• walle

Medlem
    22 juni, 2004 vid 19:34

Svar till:

Jag tror det är ofråmkommligt med den designen, hade samma problem med F1 bommen. Men det är ju bara att va där och dra lite då och då när man börjar fega.

[/ QUOTE ]
    …eller också e man snål smålänning och gör en egen spreaderbar! grin.gif

bars3.jpg

• backe

Medlem
    22 juni, 2004 vid 19:41

Men… hur depowrar du med den. Det är väl bara en on/off knapp?

• walle

Medlem
    22 juni, 2004 vid 20:42

bara on/off…
    men det var ju det han ville ha ju, i startögonblicket, han kände sig skraj att starta ikrokad eller?

• rambo_johnson

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:21

sjoo

• backe

Medlem
    23 juni, 2004 vid 09:14

Äsch… det blandade ihop sig. Men din bar e fin Walle, snurrar den me?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Instruktion för o sätta ihop EH bommen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.