Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Instruktörer sökes till Thailand
-
Instruktörer sökes till Thailand
Publicerad av stellan på 4 februari, 2007 vid 02:34Vi behöver fler instruktörer till Hua Hin from. slutet på feb och två månader (ev längre) fram. Gratis boende och hyfsad lön.
Du bör vara IKO certifierad
Hör av er till mig.
kamikazekiteren svarade 18 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
@Stellan 363448 wrote:
Vi behöver fler instruktörer till Hua Hin from. slutet på feb och två månader (ev längre) fram. Gratis boende och hyfsad lön.
Du bör vara IKO certifierad
Hör av er till mig.
hehe…vågar man komma ner efter att ha sett alla bilder på vad du håller på med, på kvällarna?!?!
Får man bara ”leka” med transvestiter om man är IKO certifierad?….;)
….och varför får jag helt sjuka bilder av vad för ”instruktör” och ”boende” man kommer ha??..haha…
-
vilket glidarjobb! hade jag kunnat kita så hade jag utan tvekan sökt!
-
Med tanke på föregående bilder som publicerats ska vi nog inte vara säker på att det är en av rätt kön. Fast det ser onekligen naket ut..
-
@nundy 363608 wrote:
Med tanke på föregående bilder som publicerats ska vi nog inte vara säker på att det är en av rätt kön. Fast det ser onekligen naket ut..
mmm…..man får iaf hoppas på att de e en tjej…
När Stolle-Stellan är tbx så blir de nog ett nytt mode att ha klänning utanför och å lösbröst innanför våtisen 😉
-
Ja det är en naken tjej, duktigt gissat!
Men dock var Lisa, som hon heter nu, kille innan hon ”chop chop”, som man säger här + lite hormoner och du har öns snyggaste tjej… jaja. Ha det
-
@SkånePaul 363638 wrote:
Vilken konstig värld vi lever i…
Inte vi men STELLAN
-
@Stellan 363630 wrote:
Ja det är en naken tjej, duktigt gissat!
Men dock var Lisa, som hon heter nu, kille innan hon ”chop chop”, som man säger här + lite hormoner och du har öns snyggaste tjej… jaja. Ha det
Berättar du det för alla dina nya instruktörer eller låter du dem komma på det själva?
-
@SkånePaul 363638 wrote:
Vilken konstig värld vi lever i…
Vilken konstig värld STELLAN lever i……..
Logga in för att svara.