Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Inte kite. Men kan detta roa…
-
Inte kite. Men kan detta roa…
Publicerad av skejtar_henke på 3 augusti, 2007 vid 07:17Hårda killar det här.
http://sports.espn.go.com/broadband/video/videopage?videoId=2959379&categoryId=2378529
marcel_101 svarade 17 år, 8 månader sedan 16 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
@skejtar_henke 402453 wrote:
Hårda killar det här.
http://sports.espn.go.com/broadband/video/videopage?videoId=2959379&categoryId=2378529
Aaaahh, det såg jävligt läskigt med den första killen på skateboard. Efter att ha brutit benet i en ramp för många år sedan tog jag aldrig upp skateboardåkandet. Nu när blir man ju sugen på att testa igen……………..
-
Fy satan, det såg inte kul ut. Tur att man har något som dämpar ens fall, och att vattnet inte är riktigt lika hårt..
-
folk säger kitesurfíng är en extremsport……..det där är extremsport vi är bara några fjolliga balletdansörer
-
@Marcel_101 402602 wrote:
folk säger kitesurfíng är en extremsport……..det där är extremsport vi är bara några fjolliga balletdansörer
Det var det ända rätta jag hört idag
-
@Lärs 402476 wrote:
Fy satan, det såg inte kul ut. Tur att man har något som dämpar ens fall, och att vattnet inte är riktigt lika hårt..
Vatten inte riktigt lika hårt? Har du någonsin testat med kiteloops o sånt? misslyckanden känns värre än att ramla i den locala skate parken när man satsar kurben!
-
@zo0 402695 wrote:
Vatten inte riktigt lika hårt? Har du någonsin testat med kiteloops o sånt? misslyckanden känns värre än att ramla i den locala skate parken när man satsar kurben!
Jag ”landar” då faen hellre en misslyckad kiteloop i vattnet än i skate parken!
-
@Marcel_101 402602 wrote:
+1 , det där har jag verkligen drömt mardrömmar om asofta, det ser ju bara helt sjukt ut att ha en sån tävling…
Rampen är ju bara helt mongostor, åkarna ser ut som myror och dom har ju för fan inget att stoppa fötterna i på skateboarden!! Madness I say, MADNESS!
-
@hattfan 402742 wrote:
+1 , det där har jag verkligen drömt mardrömmar om asofta, det ser ju bara helt sjukt ut att ha en sån tävling…
Rampen är ju bara helt mongostor, åkarna ser ut som myror och dom har ju för fan inget att stoppa fötterna i på skateboarden!! Madness I say, MADNESS!
Jepp, de borde rigga på ett par rediga Wake-bindningar på skateboarden..
-
För det första.. sitta fast på brädan med bindningar är mongo. Då Kan man åka inlines ju. Fattar att du kanske inte var så allvarlig men det tog ändå lite i skejt-själen. sen håller jag verkligen med om att ladde en kiteloop är så mycke lugnare än att ladda en nått stort på skejt.
Prova landa på höften eller nått rakt ner i betongen. Det smakar. Jag lovar. har provat ett par gånger.
-
Asså, ni är ett känsligt släkte? Jag var inte helt allvarlig, naeh
Logga in för att svara.