Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › intervju
-
intervju
Publicerad av anonym-anvandare på 2 februari, 2004 vid 19:12Tja, jag heter Petra Berggren & jobbar på Sundsvalls Tidnings Ungdomsredaktion. vi skriver om allt möjligt, & vi riktar oss till åldrarna 15-25 i första hand..Jag söker nu killar & tjejer i vårt område, västernorrland, som håller på med diverse vattensporter & som är sugna på att ställa upp på en intervju & berätta om er hobby, hör av er till mej på 070-2286414, /Petra Berggren
steff svarade 21 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
SUNDSvall var fan e det finsn det vaten där? ni har möjlgt vis inga kurser i rättstavning?
-
Puko!!!
tracka inte nerr på domm som förrsöker få up intreset för vårann sporrt -
Tjaaa, vad jag såg av Sundsvall när jag låg på final för landning på flygplatsen var iaf en helt grym spot… När jag sedan startade tog jag ett extra varv runt närområdet och såg massor av fina sandbankar som måste ge helschysst plattvatten i en mängd vindriktningar. De yttre delarna borde t.o.m ge lite vågor.
Så nog fanken har dem vatten däruppe Hugge. Dessutom lär ju snowkitingen vara bra så här års.Petra, det är säkert någon av kite´arna där uppe som kommer att se ditt inlägg och höra av sig.
/Kaj(Tech)
-
jomenvist, nog finns de vatten
tidvis taskig vind däremot…
någon av oss hör säkert av sig till dig.
vem känner sig träffad? -Urban? Eddie? -
Svar till:
Puko!!!
tracka inte nerr på domm som förrsöker få up intreset för vårann sporrt[/ QUOTE ]
jaja, lugna ner dig ,vill du ha massa jävla nybörjare som slår ihjäl sig och andra på din strand så go ahead, lycka till Kitebeach Sundsvall. puss o kram
-
Ha, tack där ”steff”, 15-25 år man bugar och bockar
nåja, någon härifrån kan säkert ställa upp. Kanske Danne (som ju har http://www.kiteskolan.com här i S-vall) är frivillig. Annars är ju jag en jäkel på snacka iaf
/U.
-
Svar till:
jomenvist, nog finns de vatten
tidvis taskig vind däremot…
någon av oss hör säkert av sig till dig.
vem känner sig träffad? -Urban? Eddie?[/ QUOTE ]
Eddie?
Min tjej är från Sundsvall… men hur faen visste du det?
*ler* -
Svar till:
Va har dom så söta tjejer i Sundsvall?
[/ QUOTE ]
Jag vet inte mycket mer… har aldrig varit där.
Hon är i alla fall den sötaste därifrån jag träffat
*ler stolt* -
Det finns en kitesurfande Eddie som bor i Sundsvall.
/U.
-
Tja, jorå, de finns vatten & vågor & hela köret. Jättekul att ni hörde av er, men jag vill ha ännu fler som ställer upp, kom igen nu allihopa! maila: [email=”berggren_petra@hotmail.com.”]berggren_petra@hotmail.com.[/email]
/Petra, ST -
Vi känner till varandra rätt bra, udda sport i liten stad vettu…
Det räcker med en, den fixar lätt med oss allihop om det är något speciellt.
Fast det blir inte många om gränsen går vid tjugofem, då får du nog hålla tillgodo med Urban
/stefan
Logga in för att svara.