-
Intressant från shaper Ola H.
Ola H är ju en gammal Konfen-räv som kanske inte visar sig här så ofta längre men kul att se och höra om hans tankar kring shaping av vindsurfingbrädor och om hur olika fenor påverkar känslan.
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Intressant från shaper Ola H.
Ola H är ju en gammal Konfen-räv som kanske inte visar sig här så ofta längre men kul att se och höra om hans tankar kring shaping av vindsurfingbrädor och om hur olika fenor påverkar känslan.
Apropå “Konfen räv”
Blir nästan lite nostalgisk, har inte varit inne på “Steffo” på väldigt länge men fick för mig att logga in idag 🙂
Började scrolla bland mina egna gamla inlägg och mitt allra första inlägg 23 sep 1999 (24 år sen) var just i en diskussion där Ola H skrev om brädkonstruktion i tråden “Bygga bräda”
Jag frågade hur en sandwich bräda var uppbyggd som jag på den tiden inte hade någon aning om. Ola förklarade då hur de olika lagerna laminerades!
“Apropå "Konfen räv"
Blir nästan lite nostalgisk, har inte varit inne på "Steffo" på väldigt länge men fick för mig att logga in idag 🙂
Började scrolla bland mina egna gamla inlägg och mitt allra första inlägg 23 sep 1999 (24 år sen) var just i en diskussion där Ola H skrev om brädkonstruktion i tråden "Bygga bräda"Jag frågade hur en sandwich bräda var uppbyggd som jag på den tiden inte hade någon aning om. Ola förklarade då hur de olika lagerna laminerades!
”
Välkommen tillbaka!!
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Intressant från shaper Ola H.
You must be logged in to create new discussions.