Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Intressant läsning ang. mordet på Anna Lindh
-
Intressant läsning ang. mordet på Anna Lindh
Publicerad av lafleur på 21 september, 2003 vid 19:17kongos svarade 21 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Stick nån annan stans med den där jävla skiten, det här är ett surfforum!
-
Jag tycker att du ska lugna ner dig några sportkepsar henning.
/Brydd johannes H
-
Ärligt, varför är det så otroligt taskig attetyd på många här?
Man kan svara på ett inlägg utan att svära eller nervärdera folk….
Lafur ville ju bara dela med sig av läsning, det är många trådar här som inte handlar som surfing.
Nu syfftar jag absolut inte bara på dig Henko (så snälla, ta inte illa upp) utan alla som är allmänt otrevliga, så fort nåogn säger imot dom så kommer det en lång harang svordommar och hur jävla korkad den personen är.
Sett mycket om det i säljes tråden på sistonde.vet inte om folk uppfattar mig som överkännslig men är det så otroligt nödvändigt att idiotförklara folk och häva ut sig massa korkade svordommar hela tiden?
-
Måste hålla med dig Hutter, vet fler som tyvärr börjar strunta i Steffo pga av så mkt taskig attityd och massa skitsnack.
Missförstå mig inte, jag tycker det är kul med mkt skämt och ”hårda” ord. Men det gäller att välja sina tillfällen tycker jag.
Ibland så verkar steffo förvandlas till en kiternas lunarstorm, och det är inte riktigt därför många kommer in här.Henke B
-
Hoppla…. det kan ju bara finnas en anledning till din aggression…. det var du som gjorde det…
-
hahaha hengo e väldigt långsint tycker ni två ska pussas
och make up -
för övrigt tror jag på dem flesta påståenden i den teorin….
Sverige e för övrigt en mördares mecka hur många ouppklarade mord /brott har vi i sverige? vet inte exakt men det är många många MÅNGAprocent som aldrig löses…
titta bara på våra kära grannar Danmark dem löser (tror det var) 95% av morden. LITEN TANKE BARA ANSTÄLL REHABILITERADE EXFÖRBYTARE INOM KÅREN OCH MYCKET KOMMER LÖSAS JÄVLIGT FORTARE TROR JAG.. -
nåja, ni kanske ska söka er hitåt istället, http://members3.boardhost.com/contras/ eller http://se.internetkontakten.com/forum/debatt.cfm?konf=44&debatt=545, passa nog bättre för det samtalsämnet än ett surfforum…
-
Du din jääävla norrlänning skit ner dig klart vi ska snacka skit här det är sket kul.
Ps: ska du va me i teamet eller?
-
Tänkte bara att omväxling är kul…
Tar inte illa upp av folk, som inte vet hur man ska uppföra sig över Internet.
Dålig uppfostran är bara vad jag kan säga..Ha det gött på er kitegubbar/damer!
-
PASSA DIG LAFLEUR SÅ ATT INGEN KOMMER OCH KÖR UPP EN BRÄDA I DITT RÖVHÅL!
-
jaja lugna sig.
lafjant, förstår att du är lite småsur för att jag gjorde folk uppmärsamma om att du sålde en helt annan kite än den som var på bilden i din annons, men för det så betyder det att du skall/kan gå till personangrepp på mig och börja klaga på hur min familj uppfostrat/uppfostrar mej
Logga in för att svara.