Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant test av hängseletampar i senaste Boards!

• jopi

Medlem
    27 februari, 2008 vid 10:49

Diskuterade lite tampar med Ezzy häromdagen av en annan anledning, storsäljarna för dem är 22″ och 24″, men trenden går åt längre. 16″ går inte så mycket av längre, men det finns. Låter helt sjukt kort tycker jag…

Själv kör jag 26″, dock nästan helt ihop med fästena vilket ju gör dem lite längre än om man kör långt avstånd.

Måste även instämma med Anders, förbannat fånig artikel, bläddrade själv bara förbi den igår.

• dude

Medlem
    27 februari, 2008 vid 15:14

Var förbi hos Jeppe före han stack till Maui och måttade upp mina gamla utslitna varioDaKinelinor som visade sig motsvara HSM 28:or. De sitter riktigt bra på bommen o e styva på samma sätt som Basse beskriver de han har från DaKine.

Så här med nya linor tycker jag faktiskt det är den minsta men ändå en av de viktigaste grejerna i ens utrustning och de e riktigt smutt att ha hängselelinor som e bra!

Så, alla ni som har äldre kringelkrokiga tampar som inte hänger precis där ni vill ha dem – skaffa nya.

De blir den skönaste investeringen ni lär göra!

• andersbq

Medlem
    28 februari, 2008 vid 05:50

Lite kul kuriosa i senaste Boards är att Andreas Pastor (duktig racejunior i Svenska Cupen i slutet på 80-talet som utvecklades till en riktigt bra vågseglare) har ett stort fotoreportage om vindsurfing i New York.

• rrd

Medlem
    28 februari, 2008 vid 06:47

Jag tyckte väl att jag kände igen honom!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Intressant test av hängseletampar i senaste Boards!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.