Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Intressekoll.

• Intressekoll.

Publicerad av bladesurfer på 16 april, 2009 vid 08:35

Hej.
    Hade tänkt kolla om det finns ett intresse att hyra våran fina gäststuga på öland nu i vår/sommar/höst.
    Jag och tjejen bor i Vickleby, 5min(med bil) från Hagapark, sveriges vindsäkraste spot .
    Hade även tänkt erbjuda enklare påbyggnadskurser för kitare som gått nybörjarkurs men fortfarande känner sig osäkra. Eller för kitare som bara vill börja hoppa högt och lära sig trix. Detta för en billigare peng.
    Hagapark är perfekt för nybörjare då det är väldigt vindsäkert och väldigt långgrunt.
    Enda kravet är att man har egen utrustning att surfa med. Kan vid behov guida runt till ca: 7 olika spots som täcker alla vindriktning samt om man vill ha vågor, plattvatten, långgrunt osv. Alla inom 45min med bil.
    På tomten kommer det att finnas div. övnings utr. så som, upphängd bom att öva på (handelpasses mm), kanske en studsmatta för övning med bräda och bom. Har även en massa kitefilmer, instruktionsfilmer för beskådning.
    Eventuellt kommer jag även att ha kite och tillbehör till försäljning under säsong.
    Stugan har plats för 3 personer, eventuellt fler då vi håller på att bygga ut.
    Självklart finns det tillgång till både kök och badrum.

Annars……
    Jag har kitat i ca:6år .
    Jag och tjejen har precis flyttat hit till öland från stockholm.
    Tjejen har fått jobb men jag är arbetslös än så länge.
    Tänkte därför kolla om detta kan vara något värt att driva under säsong.
    Hade tänkt mig ungefär samma prissättning som lokala vandrarhem +- .
    Bilder kommer…..

/Patrik Cedergren

anden91 svarade 16 år sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • johanw

Medlem
    16 april, 2009 vid 09:29

låter gött som fan!!!

• gadget

Medlem
    16 april, 2009 vid 12:57

all in…

• anr

Medlem
    17 april, 2009 vid 02:17

Klart interesserad! Pm:a ditt mobil!

• aka_kalle

Medlem
    17 april, 2009 vid 06:47

Grymt helt klart intresserad skicka kontaktuppgifter!

• kitefredrik

Medlem
    17 april, 2009 vid 09:08

Sällar mig till skaran intresserade. Du har ett meddelande…

• skotten

Medlem
    17 april, 2009 vid 11:34

party!!!!! najs..

• anden91

Medlem
    17 april, 2009 vid 16:25

kurser/coachning och kite polare är alltid trevligt så intresse finns nog, stuga har jag redan lite mer söder ut på ön(Näsby).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA