Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Intresserad av att ta en sistaminuten, 1v?
-
Intresserad av att ta en sistaminuten, 1v?
Publicerad av lafleur på 16 oktober, 2003 vid 19:34Hej!
Jag är intresserad av att ta en sista minuten till något varmare ställe. Någon som också är det?
Jag har min sista tenta fredag den 24 oktober.
Efter det så kan jag ta 1-2 veckor ledigt.Öppen för förslag, bara det går att kita och är varmt!
lafleur svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Ja va fan .. e oxo sugen iofs .. har oxo tenta på lö så varför inte, dock fattig student så det får bli lågbudget järnet … kontakta mig gärna på ted-albertsson@home.se
(Jag använder skype ganska mycket (ip-telefoni) ring gärna där) -
har kollat på sistaminuten, det är ju inte tokbilligt nu precis .. är rädd att grundskolorna har lov nästa vecka så det kanske är tryck på de resorna nu … otur ..
-
Jo. men med Ryan kan man åka för 175 spenn till Hamburg eller Frankfurt. Och därifrån billit. ska vi åka?
Mypa
-
Hmm Ryan .. nja inte så värst stabilt va …
Då måste man byta oso fixa boende på egen hand, kan vara jobbigt när man har mycket prylar .. har åkt med ryan one-way funkar perfa men det blir oftast dyrt om man skall pussla ihop tur o retur inom en vecka, har kollat.Verkar chystare att ta en sistaminuten charter…
-
Nå, Ryan är stabil som satan. har åkt många gånger. Men charter åker till Banjul 3/11 .med Always. Ska vi åka?
Mypa
-
Jag ska till Bordeaux nu på Fredag tänkte vågsurfa men om det går tänkte jag även kitesurfa där. Jag flyger med staaftickets så jag kommer billigt undan vet ej om det går att ta sig billigt dit Nice brukar vara billigt och det går bra kitesurfa söder om Nice enligt steffo inlägg.skulle kunna tänka mig att flyga dit om jag får sällskap istället för Bordeaux MVH Martin
-
härligt!
Har tenta imorgon, och vill gärna sticka efter den.. Eller nästa vecka…
One-way Ordinarie pris 249.00 SEK
fre, 31 Okt 03
Flyg FR 9503 18:20 Avgår Stockholm S. Skavsta (NYO)
20:40 Anländer Paris Beauvais (BVA)
One-way Ordinarie pris 47.00 SEK
tor, 06 Nov 03
Flyg FR 9504 21:05 Avgår Paris Beauvais (BVA)
23:15 Anländer Stockholm S. Skavsta (NYO
TOTALT: 551kr…MEN, frågan är hur mycket det kostar att ta sig ut till beachen…
-
Från Paris blir det dyrt jag flyger till Bordeaux eller som sagt tidigare till Nice. Jag bestämmer mig ikväll du kan lämna ettsms på 0707235567 vart jag kan nå dig så kan jag ringa upp dig kanske klaffar nåt ja eller så åker jag innan och reckar jafg måstr vara hemma nästa Lördag jag är lärare. Martin
-
ska gå runt bland resebyråerna i Örebro och glo imorgon.
Hör av mig om jag hittar något fynd.
Logga in för att svara.