Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › iPad
-
iPad
Publicerad av magnush på 27 januari, 2010 vid 18:48daffman svarade 14 år, 3 månader sedan 23 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Verkar som en kul pryl, men jag förstår liksom inte meningen med den ! Har man en iphone och en macbook så kan man inte ersätta någon utav de genom att köpa en IPAD. Den ser ut som en enormt stor iphone (klumpig mobil) och det verkar inte som att den kan ersätta en dator heller. Men får se när den kommer till Sverige!
-
grejen med apple är ju att dom kommer med nya grejer som man inte vet att man behöver. den verkar ju nice och surfa med.
-
pontusande;596604 wrote:
Ja, speciellt for overviktiga med korvfingrar.
-
Fixar de Flash så kan man åtminstone kolla på Vimeo. Tills dess är det bara en dyr jävla fotoram.
-
jamen vem fa-ann har dom tänkt sig ska använda den? sjukt överflödig produkt.
som en iPhone, fast utan telefon, och utan en riktig GPS och man behöver ryggsäck till den.
Flopp säger jag, fast iofs, folk är dumma
-
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=lQnT0zp8Ya4″]YouTube- Hitler responds to the iPad[/ame]
tror de fick med allt…
-
hengo;596617 wrote:jamen vem fa-ann har dom tänkt sig ska använda den? sjukt överflödig produkt.
som en iPhone, fast utan telefon, och utan en riktig GPS och man behöver ryggsäck till den.
Flopp säger jag, fast iofs, folk är dumma
Kan bara hålla med. Precis som många andra prylar från Apple så är iPaden galet överhypad. Det är ju inte direkt något revolutionerande. Men den kommer säkert sälja som fan ändå.
-
sourra;596615 wrote:Fixar de Flash så kan man åtminstone kolla på Vimeo. Tills dess är det bara en dyr jävla fotoram.
Vimeo (och youtube) har börjat testa med HTML5-spelare, så man behöver snart inte flash. Tror inte apple kommer fixa flashstöd för iphone eller ipad..
-
Gött! (Men jag tror inte Flash kommer dö ut bara för att Apple sitter och surar – det funkar ju på alla andra mobila plattformar)
-
JohanLin;596661 wrote:Vimeo (och youtube) har börjat testa med HTML5-spelare, så man behöver snart inte flash. Tror inte apple kommer fixa flashstöd för iphone eller ipad..
Ja HTML5 kan bli riktigt nice när det börjar ta fart. Ju snabbare Flash dör ut desto bättre. Men visst det lär nog ta lång tid om det ens händer.
-
JagkallasPiotrellerPete;596681 wrote:det är fan bara som en stor jävla itouch.
Ok efter att ha lyssnat på Hitler så får jag hålla med, den är rettså värdelös.
-
Den kommer sälja som smör ändå. De inbitna skulle fan betala dyrt för bice så länge tollen är blank och har en fruktlogga.
Logga in för att svara.