• boman

Medlem
    2 mars, 2012 vid 18:13

Kanon is även Rune Norrtälje med kuling vindar

• boman

Medlem
    2 mars, 2012 vid 18:20

Kanon hård is runt Norrtälje idag, uppställning imorgon bitti.

• kinetic

Medlem
    2 mars, 2012 vid 18:59

HerrP: Håller isen fortfarande trots 7-8 plus mest hela tiden? Gällande det tredje PB så blir det intressant att se vem det var, är det någon ”känd speedare” eller en helt ny:)?

• herr-pelegrin

Medlem
    2 mars, 2012 vid 19:09

Kinetic – Vad gäller tredje spelaren så får han presentera sig själv. Jag har lovat att inte föregripa händelseförloppet och biter mig hårt i tungan just nu (!!!).

Vad gäller isen så håller den för en bil, enligt min mycket iskunnige granne. Ingen som helst fara alltså. Kom gärna ut till Mickrum i morgon!

• trimmarn

Medlem
    2 mars, 2012 vid 19:22

Jag e sugen på att segla 10-13 vart kör ni andra?

• kinetic

Medlem
    2 mars, 2012 vid 19:23

De måste vara Vindsökaren eller möjligen nån med en Mårdboard:)

• herr-pelegrin

Medlem
    2 mars, 2012 vid 19:38

Trimmarn – Bra farter på Drevan!

Spänningen stiger – vem kan det vara…?

• trimmarn

Medlem
    2 mars, 2012 vid 20:39

Det blåste ju bra så ngn borde ju ha varit snabb. Någonstans.

• trimmarn

Medlem
    2 mars, 2012 vid 20:40
  • kinetic

Medlem
    2 mars, 2012 vid 20:45

Oj, det va bra kört! O Trimmarn kör snabbt som vanligt, synd du inte va på ”Horsan” är väl större ytor där än på lilla Drevvan.

Trimmarn: Hur är isen på drevan? Tokmjuk?

• lordan33

Medlem
    2 mars, 2012 vid 20:48

Är ny inom sporten och ville testa mitt hemmabygge imorgon. Finns det ngt bra spot som ni rekomenderar? Några fler som tänker samma tankar om morgondagen?

• kinetic

Medlem
    2 mars, 2012 vid 20:50

Kolla in onsdag kommande vecka…Lite kallare väder dagarna innan så isarna (om de nu håller???) blir hårdare samt ordentligt vind…Upplagt för rekordslakt för den som vågar*haha*

• marden

Medlem
    2 mars, 2012 vid 21:09

Iordon 33 beror ju lite på vilken del av Sverige du bor i …?

Herr p har Janne trimmat isabellan så bra och slipat medarna att han knäckte 100 vallen ? Grym ökning för han från förra året ..hälsa

Var var du Kinabula ?

• bicless

Medlem
    2 mars, 2012 vid 21:18
  • lordan33

Medlem
    2 mars, 2012 vid 21:23

Ledsen! Stockholmsområdet!

Sida 22 av 59

Logga in för att svara.

316 av 880 svar mars 2012
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA