Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Is & Snösurf › is
-
Sätt er bara i bilen ner till tt det kan inte bli bättre . Tyvärr åker vi hem nu
-
Mården: Knäppte du 50 knop idag? Blåste väl rätt OK (gissar på ca 10-11 i byarna)?
-
Skulle också gissa på 10 -11 och det räckter inte till 50 kn men några små pb fick jag med mig .
-
Hur stora ytor kan man köra på? Snackar vi typ 1-2 km som man kan “stå på” eller? Svaga partier eller annat “bra att veta”? E sugen på att åka, men det är en bra bit till Kungsbacka…
-
Såg att du hade bra farter även i går, Mården. Kul att det blev än bättre i dag!
Det verkar inte komma in bra ideer för helgen. Vad jag kunde se i kväll så duger inte Horsan men jag har inte kollat längre ut än från Mickrum och så långt man såg på kvällen. Lite oflyt, det hade kanske räckt med tö en eller två dagar till. Pirate kan kanske fungera men inte säkert. Om vi hittar något ställe lägger vi ut det lö fm.
-
-
Det såg ut och vara sörjigt vid Söderby. Dessutom dog vinden på sen em. På andra sidan blev det några timmar på en 200 -metersrepa. Vinden ok men isen var knagglig och mjuknade dessutom framåt 13-14-tiden. Det fick bli gippträning o inte mycket mer.
Grattiis Mården o Radius till snygga farter i TT! Man missade uppenbarligen något. -
Mården – Janne kör 5.5 med Isabellan, i dag sö. Det brallade småspik i natt och blåser fortfarande ordentligt.
-
Spännade att se vad lite plusgrader och sol kan göra de närmaste dagarna. Rapport från värtan i helgen är att det är 0-5 cm snö och snart dags för skridskor i stället för skidor och snowboard. Har inte rekat själv men det låter hoppfullt…
-
Det kan komma att hända saker i veckan (!) med alla dessa plusgrader på dagarna. Om det ligger 0-5 cm på Värtan så är det likvärdigt med förhållanden en bit ut på Horsan, där det lö-sö gick att köra under 25 knop men inte mer för då hade nog ekipaget skramlat sönder. Jag antar att Mälaren ligger lite efter med snösmältningen…
Logga in för att svara.