Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Is + Gurra + Saw = Bilder
-
Is + Gurra + Saw = Bilder
Publicerad av robrox på 3 januari, 2009 vid 11:28Här kommer första teasern på dagens bilder från ABAY
Det var Gurra plus 2 andra seglare som hade viken för sig själva förutom drivisen oxåFler bilder kommer upp på http://www.stoneandwater.nu under helgen.
PZ
gurra1978 svarade 16 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
@RobRox 523698 wrote:
Här kommer första teasern på dagens bilder från ABAY
Det var Gurra plus 2 andra seglare som hade viken för sig själva förutom drivisen oxåFler bilder kommer upp på http://www.stoneandwater.nu under helgen.
PZ
Nu när ja ser vilket segel Gurra va ute me förstår ja att han va så sugen på att hetsa ut bland drivisen! Själv hade ja tänkt dra ut senare när vinden vridit, solen titta fram o tempen gått över på +. Vart ju både varmt, soligt o bra vinkel vid halv 2 tiden. Men då hade tyvärr oxå vinden droppat, så man slapp ge sej ut!;)
-
Det var ett trevligt segel. Kändes bra från första början, men jag vet inte om det var så jävla hot idag
Ser fram emot bilder Robert.
Det var verkligen fint på eftermiddagen som du säger Ila. Sol och grym vinkel. Vågorna låg kvar men vinden var svag.
-
Ser ut att bli varmt o kanske lite vind i slutet på veckan!
Ska vi dra ner Niklas?
Tex Torsdag-Fredag?
Per -
Solen kom la när jag kommit hem
bilderna är på G de blev lite mörka tyvärr men så är det. Gurra du e fan bra galen
hur många timmar körde du ??
Växlade en stund med mitt 28mm f2,8 grymt objektiv att använda i vattnet eller från bryggan om någon kan dra på något inom 10 meter från bryggan.
Som sagt bilderna e på G kommer upp ikväll.
-
Det var nog en perfekt säldag då vågorn låg kvar och vinkeln blev mycket bra. Tyvärr hade jag annat planerat för eftermiddagen med familjen.
Kom ner innan helgen om prognosen står sig. Det ser ju bra ut. Bättre än Maui iallafall
Inte så crowded heller.
-
Nu ligger bilderna ute!!!! http://www.stoneandwater.nu
HAVE FUN!!!
Slusken var det inte rom & cola som lockade dig i EM istället för segling
-
Säg Robert, vad har du för grejer idag, vet inte riktigt. Men jag tänkte göra mig av med min kamerautrustning för att bara ha en videokamera i stället. Ja med familj o så när man reser med utrustning så blir det till att slimma ner det lite grann och nu så följer jag med på Lollos grej att bara koncentrera oss på video för ett tag.
I alla fall, har ett AF Nikkor 80-200/2.8 D-ED, SIGMA APO TELE Converter 1.4X EX, AF Nikkor 50/1.4 D, AF Nikkor 20/2.8 D, AF Nikkor 28-70/3.5-4.5 D och även om du kanske inte är intresserad så ett Nikon-hus D70 med 1G Compact Flash SanDisk ultra II, blixt Nikon Speedlight SB-600 och även ett analogt Nikon-hus N90S (F90x) med passande blixt Nikon SB-26 (går även att användas som extra synkande blixt till alla Nikonhus idag)
Nåt du är intresserad av så säg bara till. Om du är intresserad eller kan hjälpa mig så är jag bara glad! Själv undrar jag om jag ska sälja allt till ett nätt paketpris av, säg 10000 men jag vet egentligen inte mycket om vad det är värt… :smirk:
-
Tack för bilderna igen för övrigt! Det blir ju skönt när du mixar mellan telet och 28:t
-
Klart att det finns plats för en Robin i stora Volvon, men tre är nog max.
Vi håller ett öga på prognoserna…
Härligt att se folk ute på svenska vatten, termometern här visade -28 imorse.
Drog till Sälen över dan men det var för kallt för skidåkning:wink:
Per -
Per, Robin o co – säg till när det kommer en fin prognos för helg!
Förresten Per, vilken fin avatar du fixat
Den rampen är inte fy skam!
-
-28 var ju rätt saftigt, jag var i dina trakter tills igår (Gesunda), men det blev inte kallare än 15 eller något sånt. Hoppas på varmgrader och vind till slutet av veckan!
Logga in för att svara.