Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Is snö surf lördagen den 13:e

• Is snö surf lördagen den 13:e

Publicerad av bicless på 12 februari, 2010 vid 15:40

Hej

Vi är 2 som tänkte issurfa nu imorgon lördag. Vi har även demobrädor om någon annan vill testa. Jag har totalt 3 icecarvebrädor, 2 trainerkite och min polare har 2 nybyggda serietillverkade 4 skenors brädor.

Någon som oxå vill ut med sina egna grejer eller haka på och testa våra. Kom med förslag på plats. Tidigare har jag oftast kört typ drevviken men kanske finns bättre alternativ just nu.

Mvh

Bicless

jesse svarade 14 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kinetic

Medlem
    12 februari, 2010 vid 16:17

Jag vill oxå ut, gärna på is med lite snö, frågan är var det finns sådan is???

• bicless

Medlem
    12 februari, 2010 vid 19:19

Skall vi testa drevviken?

Var på Ersta för 1,5 vecka sen men det var väldigt drivvig snö.

• kinetic

Medlem
    12 februari, 2010 vid 19:34

Drevan kan kanske funka men jag tror vinden kommer vara kass, man måste nog ut mot kusten till för att få hyffsad vind…

• jesse

Medlem
    12 februari, 2010 vid 20:34

Tjena!

Lite seg säsong just nu. Mycket snö o lite vind. Hoppas på bättring.

Jag kommer att testa Ekoln i Uppsala i morgon.

Enligt prognosen får man sticka ut på förmiddagen. Ska testa största fenan för första gången!

Ni är förstås alltid välkomna till Uppsala! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Is snö surf lördagen den 13:e

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.