Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › ISA Karpathos
-
Verkar vara bättre förhållanden idag. AA gjorde just en repa på 43.86
-
Satan vad grymt av Benke..Det blir många öl till mig när vi kommer ner till Skaune
😀 😀 😀Verkade som Benke var lite besviken på sin placering igår när jag sms:ade honom.. Trodde själv placeringen gällde bronsfleet.. Om vindarna ökar till 18+m/s så skulle jag inte bli förvånad om vi får se galningen på topp 5..
-
de e mycke nu:)
pingis persson på tv,benke på karpatos, o nu kanot på tv igen.
jobbigt o va suporter -
Verkade som Benke var lite besviken på sin placering igår när jag sms:ade honom.. Trodde själv placeringen gällde bronsfleet.. Om vindarna ökar till 18+m/s så skulle jag inte bli förvånad om vi får se galningen på topp 5..
Vill inte vara sån, och hoppas jag har fel, men om det blir tuffare förhållanden så kommer proffsen snarare dra ifrån dom svenske…
-
Bringdal är ju på plats??
Ingen som hittat en site som är snabbare o posta resultat? Är ju tortyr o inte veta hur dagens första heat gick utöver topp 5…
-
Oscar;492973 wrote:Var inte Bringdal anmäld??
Jo, han skulle komma med sina nya Challnger segel. Han tränade i frankrike, men det är möjligt att han inte kände sig “redo” att tävla än. Bild på hans prototyper finns här http://forum.surfspullen.nl/viewtopic.php?f=16&t=13851077&sid=28762da5038176103e7a5584871d6cc1
-
Snygga färger… NOT!
Dock ser dom ut o ha fixat dom småfel jag rapporterat. typ Hur det ser ut i bomnocken, och placeringen av andra cambern nedifrån (ligger tokhögt på -08)
-
Grymt kört av the Sweds Emanuelsson Richardson Bengtsson till Gold flet.
Helt enkelt suveränt.
Mv
MickeÖ -
22.08.08 11:54:02
Thats it for the silver fleet. Advancing are Gautier, Mallon, Bengtsson, Goemans, Emanuelsson, Richardson, KapnisakisAlla svenskar i gold nästa rejs då? Under förutsättning att Daniel o Erik inte trillade ur i morronens rejs
-
Jester;493007 wrote:22.08.08 11:54:02
Thats it for the silver fleet. Advancing are Gautier, Mallon, Bengtsson, Goemans, Emanuelsson, Richardson, KapnisakisAlla svenskar i gold nästa rejs då? Under förutsättning att Daniel o Erik inte trillade ur i morronens rejs
men uppenbarligen måste i alla fal lBenke ha trillat ur gold och fått segla silver direkt efter? Det lär blåsa som faen så då blir det som vi sa innan att de mer rutinerade gossarna drar iväg i resultatlistan
-
Jester;492961 wrote:Vill inte vara sån, och hoppas jag har fel, men om det blir tuffare förhållanden så kommer proffsen snarare dra ifrån dom svenske…
Det är mycket möjligt att rutinen från att dagligen segla tuffa vindar faller avgörandet.. Men då jag sett Benke segla i hårda vindar samt ruffigt vatten kan jag bara säga att han saknar iallafall inte guts, det laddas förmodligen tills det smäller ordentligt..
Logga in för att svara.