Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › ISA Karpathos
-
har varit lite så och så med uppkoppling här nere. försöker på nytt
Söndag
Erik säger att vi inte har några plikter
Attt skriva några dikterMen åndå
Här kommer några fåVi landade på Öa
Där alla stog och köa
1,5 timma senare startade silverfleat
Guldfleat hit och dit
Silver är skitDaniel dök i seglet och blev sur
Men han hade nog lite turRickhardson kvadda mast och segel
Tydligen en vanlig regelLBj han börja nål och tråd jaga
Så det blev bara för han att lagaDag 3 med för lite vind
LBj lånade grejjer och körde som en hind
Många PB blidde de
När vi kommer hem får ni seFinnan höll Benke i handen
Här på strandenVille sälja en Protobräda med mast till Benke
Men Benke blev sur
Och drog sig urMagnus Emanuelsson fick varningar 2
Och var tvungrn att upp på land gåStart silver kl 11.00
/LBj
PS Solen skiner och vinden viner DS -
Härligt, Lasse!
Såg att Daniel o Markus gick upp till guld precis. Kämpa på!
-
Jester;493514 wrote:Härligt, Lasse!
Såg att Daniel o Markus gick upp till guld precis. Kämpa på!
344 också om vi såg rätt
AP är fortfarande uppe /LBj -
Hört på stranden!!!
Vi Svenskar här nere har lite funderingar att köra SM på Karpatos nästa år veckan föra Stora tävlingen. Vi har nu hört att andra länder har samma funderingar. Det kommer att genomföras ett möte här tillsammans med tävlingsledningen en av dagarna. Hur många av oss skulle vara intresserade av detta??????
De e ju kanonförhållande här nere, Fråga dom som varit här
Jesper. kan du göra en snabb koll hur många som plel är intresserade.
LBj -
surfan;493518 wrote:Hört på stranden!!!
Vi Svenskar här nere har lite funderingar att köra SM på Karpatos nästa år veckan föra Stora tävlingen. Vi har nu hört att andra länder har samma funderingar. Det kommer att genomföras ett möte här tillsammans med tävlingsledningen en av dagarna. Hur många av oss skulle vara intresserade av detta??????
De e ju kanonförhållande här nere, Fråga dom som varit här
Jesper. kan du göra en snabb koll hur många som plel är intresserade.
LBjJag är garanterat intresserad av det.. Riktigt bra förslag tycker jag.. Helt riktigt med en förberedelsetävling till den stora tävlingen så man är inkörd i windarna där nere..:wink:
-
Jag är på nu när mina grejer äntligen är på väg.
Hadde gärna varit med där denna gångn men har man inge att segla på är det ingen idé att åka.
Kör nu grabbar hoppas att vinden håller i sig.
Mv
MickeÖ -
om tävlingen arrangeras i mitten av augusti som nu kan inte jag pga arbete. men annars är jag på. tycker det var en lysande idé…..
-
Utmärkt idé att lägga SM på ett vindsäkert ställe. Vi borde ju kunna samköpa resa och boende för en bra peng. Bra om det inte ligger alltför nära julisemestern. Som det är nu så måste an ju reservera typ 3 helger i rad i oktober ifall det inte blåser den första. Då är det bättre om vi drar iväg. Och att avgöra Speed SM i 8-10 m/s är ju inte bra, nån speed blir det då knappt.
-
vore bra me sm där så kanske jag får ändan ur att åka bort.
hitta några bilder här http://www.audio-video-stream.de/emkarpathos/gallery/index.php?gazpart=view&gazimage=65
är det lbj som skriver autograf?
-
Tack för bilderna Mården, vet inte om du märkte det men din länk hänvisar till slutet av serien vill man se alla så använd denna istället http://www.audio-video-stream.de/emkarpathos/gallery/index.php?gazpart=view&gazimage=5
ser att Emanuelsson kör RAM btw
-
andersbq;493566 wrote:Utmärkt idé att lägga SM på ett vindsäkert ställe. Vi borde ju kunna samköpa resa och boende för en bra peng. Bra om det inte ligger alltför nära julisemestern. Som det är nu så måste an ju reservera typ 3 helger i rad i oktober ifall det inte blåser den första. Då är det bättre om vi drar iväg. Och att avgöra Speed SM i 8-10 m/s är ju inte bra, nån speed blir det då knappt.
Jag är helt på Anders linje och tycker att det låter som en bra idé. Ang. augusti är det ju inte säkert att tävlingen hålls vid denna tidpunkt nästa år, det har varit en hel del snack om när man ska ha tävlingen…
Om inte annat så borde vi samla ihop oss och försöka göra en gemsam sak nästa år så att vi kan sporra varandra att göra bra hastigheter. Det intressanta är väl att plötsligt ska folk då ha fenor/segel/brädor som passar bra för Karpathos fast inte lika bra här hemma i sverige. Jag har en isonic50 till salu om någon är intresserad….
Log in to reply.