Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Isla de Margarita – Photo Issue
-
Isla de Margarita – Photo Issue
anonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 31 Svar
-
Det var allt for den har gangen. Tyvarr blev det lite val ensidigt kanske, men vi kommer med mer grejer senare. Forhoppningsvis aven lite film. Ha det gott alla!
-
tack. du ängel. vill du fortfarande bort därifrån?
-
haha, i piss on your filthy spot, RENA JEVLA ÖKNEN för helvete hur fan kan ni kajta där är ni inte trötta på skiten? finns det inga spots me lite mer karaktääär mera plamer o grejer? ser ju ut som en sunki dag i Habo Pung…
Tur att ni har String o Sillikon o billig sprit, that i respect…
-
Shit va nice!!!! Anna ser ut att ha gjort riktiga framsteg. Go go go!!!! Vi ses i Cabarete!!!
Om inte Anna kollar Steffo kan du väl hälsa henne från mig! -
Fuck yeahh!!
Respekt till Peps o Martin!!! Fan vad gött o se sjuka manövrar med såå mycket stil!! Stylish de luxe…ladda på, ska bli gött o se er till våren, man blir full av inspiration..
Ha det fint,
Andreas Matiasson, Malmö -
Jajamen, jag drar i slutet pa januari till Cabarete.
Och Hugo, vi har bara kort pa Coche tre ganger, resten av tiden kor vi utanfor den playan du ser pa forsta bilden. Gosse.
-
Gubbe, fan va sunkit, tur du har Fernandez. var är vågorna? här kanske?
-
var är rambo, på stranden? putte-nutte, e de lite för stort för dig?
peter
-
Jag låg hemma o sov, bara pappa mårten o lillebror Charlie som var nere på Cape Point o underhöll mamma o syster… men vi ska dra ner där o kita nån da här när det blåser PONGEN
Logga in för att svara.