Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots isla margareta

• isla margareta

Publicerad av anonym-anvandare på 24 november, 2003 vid 16:32

hej Jag åker till islaM 29 december jag har inte fixat boende än. Jag reser med min flickvän. Är det någon som kan tipsa om boende kitelektioner jag kan (grunderna). Kan man köpa grejoralt hyra på plats. Spanska kan jag så behöver inga sådana lektioner. Kanske någon är på plats ock kan rekommendera det måste väl vara fullt hos mike som flera skriver om mvh Martin. Ps Vi kommer bara att stanna i ca 10 dagar sedan bär det av till Colombia förresten vet någon något om kitesurfing utmed venezuelas kust mot colombia

anonym-anvandare svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2003 vid 19:26

Hej ! jag tillsammans med min tjej åker till Mike from 20/12,verkar vara fullt där, men det finns grejer att hyra ,samt kurser.
    Hör av dig kan vi ta en mojito på platts!!!!!!
    hanglosegrot@yahoo.se hälsningar Jimmy. ha de gött!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2003 vid 17:26

Hej på er

Jo Mike säger att det e fullt men ni kan säkert bo non annanstans beror hur mycket ni vill betala det finns en del hyr grejor men i bland så vill dom ha kitearna till kurser annars e det inte så jätte bra här har varit här i 6 vekor nu och har väll varit på vattnet i 2 kanske men jag e lite bortskämd när vinden väll kommer så e den väldigt ofta byig och det e inte så kul när man har en lite bräda det bästa e att åka till grann ön som heter Ilsa De Coche där e det plat vatten mycket jämnare vind men frånlands vind

Ha det å så ses vi kanske sen hälsning HANS

• kotivoito

Medlem
    28 november, 2003 vid 20:08

heja. Bättre att köpa grejjor hemma. På orten det är ofta dyrt när konkkurrens är liten. Om ni vill åka i Colombia prova Cartagena. Och kanske Lago Calima. Jag har inte åkt där, men är jättebra.

Mypa

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2003 vid 20:15

enligt statistiken blåser det ju dec-juni så det är vl inte så konstigt

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2003 vid 19:00

Tack för all hjälp, det verkar som att jag skall vara längre tid i cartagena men som sagt jag ger margareta första chansen. har fått svar från Mike att ev få bo i kitecampet är det ok? Pengar har jag men lite tid det vanliga problemet med den ekvationen. hasta luego Martin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots isla margareta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.