Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Isla Margarita
-
Isla Margarita
Publicerad av cafyr på 25 januari, 2005 vid 13:05Hej, skall ni åka till Isla Margarita och vill passa på och se ön, rekommenderar jag att ni bokar en jeepsafari tur. Kanon bra sätt att se alla guld ställen. Dessutom är det dyrt att hyra bil och man ser inte lika mkt som när man åker med dem som vet. Kolla in denna länk:
http://members.fortunecity.se/cafyrs/Jag kan även hjälpa er att boka upp den.
Kostar 40$ och då är det en heldagstur inklusive lunch och open bar.
Vill ni ha tips om vart man skall kita etc är detta en bra sida:
http://www.venakite.com
mvh Caroline, cafyr@spray.seskanepaul svarade 19 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Tänkte ta en sån tur men tyckte att han Jonathan var lite läskig hörde en historia om not hotel rum med speglar
-
Hej där, nu fattar jag ingenting??? Skulle Jonathan vara läskig? Knappast, han är ju världens ylle kille. Vad menar du med hotell med speglar? Fattar inte? Förklara gärna för mig. Jan har gjort flera safaris och har aldrig då tyckt att han skulle vara läskig, är det verkligen samma Jonathan vi pratar om????
Tacksam för respons. Caroline -
Ha, ha, ha nu vet jag med. Det var ju för att de strulat med varnadra på kvällen, Sofie och han.
De åkte till ett hotel som hade speglar i taket.
Men det har väl inget med en Jeepsafari att göra, eller?
Sluta fåna nu!
Calle -
He, jag hyrde bil där en gång. Det vart mkt dyrt och ändå paja bilen på andra sidan ön. Vaken bensin mätaren eller hastighetsmätaren funkade så vi fick tanka på ordenligt för att veta att man kunde ta sig tillbaka. Inge roligt att få bensinstopp i någon halvfarlig liten by. När vi kom tillbaka försökte de lura oss att vi gjort skador på bilen. Hyra bil igen, NEJ TACK. Låter mer tryggt att åka på en sån där jeepsafari!
-No more rent a car! -
Ja vi har också hyrt bil där. Såg inte ett skit, svårt att veta vad man “bör se”. Sen låter det inte helt fel med lunch och open bar för det priset. Får bli nästa gång!
Mia -
Vi hyrde oxa bil dar och jag tyckte det var kanon kul och sag manga trevliga sidor av on.
Akte med Jonathan nagra ganger och det var ingen hojdare direkt… -
Om det nu inte var en höjdare att åka jeepsafari, varför åkte du då fler gånger? Verkar ju lustigt….
-
Inte jeep safari alla ganger akte med taxi in till porlamar de andra gangerna….
-
Tänk på att IP adressen syns! Bara ett tips när man ska svara på sina egna inlägg och hypa lite…eller så är det kanske bara flera personer på samma dator??
-
Helt riktigt och kallas internetcafe!
Palle, hur mår du? Träffade dig när du hälsade på Mackan på fuerte. Hur går det med kite surfingen? Du är väl förstås jätte duktig vid det här laget, som alla andra där nere som har två meter till stranden
Markus verkar ha det bra där nere i africa.
Sköt om dig, Palle!
Logga in för att svara.