Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Isla Margarita över nyår!

• georgi

Medlem
    23 november, 2007 vid 17:49

Vet inte riktigt. Kompisarna där ska fixa boendet tills vi kommer. Tror de va snack om nån lägenhet inne i stan, men bara fram till 3 jan. Sedan sticker vi till coche.

• bonasurf

Medlem
    2 december, 2007 vid 19:10

Någon som vet hur vinden är i slutet på dec till januari? Tänkte ta med tolvan men har hört att det ska vara lite mer oregelbunden vind då???

• hugeo

Medlem
    2 december, 2007 vid 22:31

inte för att vara sån, men Isla + Coche ärförmodligen det sämsta stället jag har varit på någonsin, men ha det så kul! Bensinen är billig i alla fall, så hyr en bil fina vägar med…

• bonasurf

Medlem
    3 december, 2007 vid 12:09

@HugeO 432112 wrote:

inte för att vara sån, men Isla + Coche ärförmodligen det sämsta stället jag har varit på någonsin, men ha det så kul! Bensinen är billig i alla fall, så hyr en bil fina vägar med…

Surpetter. Är du hemma nu hugge?

• debkausf

Medlem
    3 december, 2007 vid 17:26

@Vogon Jeltz 429837 wrote:

Kul att så många svenskar dit.
    Är det lönt att ta med sig mindre kites än 12: or i denna perioden?

Jag var där v. 1 o 2. Hade bara 12a med mig o var överriggad ca 2-3 timmar en eftermiddag. Skulle hellre tagit med en 14 eller 16, men man vet ju inte….

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Isla Margarita över nyår!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.