Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Isläget i stockholm?

• feg

Medlem
    30 mars, 2005 vid 18:58

Varför va det synd? Jag tycker att det låter underbart. smile.gif
    /feg

• anonym-anvandare

Medlem
    31 mars, 2005 vid 06:34

Ett allternativ är Nacka strand där Hobiecat seglarna håller hus.Rätt ball isfrimiljö med Djurgården och Lidingö inom räckhåll!
    Per-Arne

• fjant

Medlem
    31 mars, 2005 vid 16:33

Dock stor risk för isflak!!! Kan nog feta skador om man smackar in i ett!

/Fjant

• anonym-anvandare

Medlem
    31 mars, 2005 vid 19:12

ge upp, de går inte att surfa i stockholm.

Västkusten är bästkusten grin.gif

• feg

Medlem
    31 mars, 2005 vid 20:21

Och anonyma idioter är alltid anonyma idioter, eller hur?

• nagelfar

Medlem
    31 mars, 2005 vid 20:50

Isen är på väg att släppa i Fituna, ett par dagar till med sydliga vindar så är det nog seglingsbart. Grusvägen dit är mer isgata och parkeringen är täckt med lappmögel.

Hälsn./Johan

• gurra1978

Medlem
    2 april, 2005 vid 16:06

Lilla värtan är isfri. Jag var där idag och seglade trots en svag 5-9 västlig prognos.

• gurra1978

Medlem
    2 april, 2005 vid 16:07

Så här såg det ut.

• gurra1978

Medlem
    2 april, 2005 vid 16:08

Det var någon annan ute också. Det såg ut att gå rätt bra för den personen. Det låg mer vind där uppe men sen kom vinden ner där jag körde också. Det blev 3 h surf med freestyle och 6,7. Det var faktiskt riktigt bra.

• gurra1978

Medlem
    2 april, 2005 vid 16:10

Man kan väl kalla det för premiärsurfet efter vinteruppehållet. Och vilken premiär. Jag satte min första vulcano och gjorde en framåtloop på en polisbåts vågor. Haha, undra vad snutarna tyckte om det cool.gif

• feg

Medlem
    2 april, 2005 vid 18:57

Fan va avis jag är, hoppas snutarna blev impade!
    Fjant och jag bytte däck i vårsolen och den ljumna vinden, hur radikala är vi egentligen?
    /feg

• slim_jim

Medlem
    2 april, 2005 vid 19:47

Fan va schysst,

ingen som råkar veta när Surfnet kommer igång för säsongen, (lyckades inte logga in). Vill inte missa några fina dagar…

• men

Medlem
    2 april, 2005 vid 20:09

Jepp det var riktigt fint vid tykö-bryggan, det var ganska byigt men mestadels bra tryck i 6,9. Vart gjorde du där uppe gurra, hur var vinden där, borde varit jämnare än hos mig??
    Måndag kan nog funka ganska bra och onsdagen ser riktigt grym ut, hoppas det bler fler då. Riktgigt skönt att få börja säsongen.

micke

• gurra1978

Medlem
    2 april, 2005 vid 20:33

Svar till:

Vart gjorde du där uppe gurra, hur var vinden där, borde varit jämnare än hos mig??

[/ QUOTE ]

Jag har bara seglat vid Lidingö en gång tidigare (fågelöudde) så jag tänkte att Lilla värtan borde funka på väst och lite syd inblandat. Jag bara åkte på måfå men hittade ett bra ställe. Fast i början hade du nog mer vind än mig, men senare kom allt ner. Då var det verkligen bra. Man stod på en liten sandstrand och fick vinden rakt från sidan sen var det full spätta ut för att prova en vulcano. Det kunde ju funkat med 5,7 när det var som bäst. Kul att se att Lidingö funkar så pass bra som det gjorde iallafall.

• men

Medlem
    3 april, 2005 vid 12:04

Shit det låter som om det var riktigt bra där längre bort, jag hade byigt och det funkade med 6,9 men hade inget vidare tryck i grejorna, har du nån större koll på exakt vart du var nån kartbild eller nåt?

micke

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Isläget i stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.