Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Isläget Varamon?

• mrmille

Medlem
    15 januari, 2006 vid 02:07

Isen är troligen fortfarande tjock
    Väldigt bland dock

Och du ska nog akta dig för skridskor i år 🙂

• biorno

Medlem
    15 januari, 2006 vid 20:19
    mrmille wrote:
    Isen är troligen fortfarande tjock
    Väldigt bland dock

Och du ska nog akta dig för skridskor i år 🙂

Fan, till helgen ser det ju grymt ut ! 5 grader + och 9 m/s.. !! Våren är här !!!

• rille

Medlem
    15 januari, 2006 vid 20:36

Äh Biorno, du kommer ju frysa ballarna av dig. Jag tror du lider av att det är för lite ACTION just nu, iallafall gör jag det. Bättre att hitta på något annat istället, OCH ha ballarna kvar för andra ändamål….Vad ska vi östgöta kiters hitta på när det vägrar infinna sig snö, vind och tid samtidigt? Hockey på Roxen? Kisabacken? Bygga en raket? Nattåget till Storlien? Kolla här vilken kul grej jag fick provköra på Roxen i fredags. Bara skärmen som fattades…DET hade nog varit kul faktiskt tror jag….Iaf när det är vindstilla. Han som hade den var visst polare med Rofors m fl…Världen är liten… 🙂

• biorno

Medlem
    16 januari, 2006 vid 21:40
    Rille wrote:
    Äh Biorno, du kommer ju frysa ballarna av dig. Jag tror du lider av att det är för lite ACTION just nu, iallafall gör jag det. Bättre att hitta på något annat istället, OCH ha ballarna kvar för andra ändamål….Vad ska vi östgöta kiters hitta på när det vägrar infinna sig snö, vind och tid samtidigt? Hockey på Roxen? Kisabacken? Bygga en raket? Nattåget till Storlien? Kolla här vilken kul grej jag fick provköra på Roxen i fredags. Bara skärmen som fattades…DET hade nog varit kul faktiskt tror jag….Iaf när det är vindstilla. Han som hade den var visst polare med Rofors m fl…Världen är liten… 🙂

Mkt sant, hur är isläget på roxen? Är det bra för långfärdskrillor? Annars blir det nog en sväng till varat kanske om isen är fin där?

men med lite tur så blir det åka av till helgen:
    http://www.corren.se/mer-pa-corren/vader/index.xml?city-id=0105080

• bohn2fly

Medlem
    17 januari, 2006 vid 22:45

Själv drar man med jobbet till Sälen, tosdag till söndag 😉

Tar med grejerna upp och hoppas på högfjället eller hundfjället…sk spana in läget. Det sägs att det ska vara riktigt bra där uppe…

/Pete

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Isläget Varamon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.